جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سردار شهید حبیب لکزایی با ویژگی مردمی، دلسوز بودن و روحیه جهادی در کار و خدمت، محور و نماد وحدت و هدایت در سیستان و بلوچستان بود.
کد خبر: ۹۱۸۵۹۷۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاش، سردار محمد ناظری،جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در هفتمین یادواره شهید لکزایی، گرامیداشت شهدای امنیت، وحدت و خدمت و شهدای شهرستان خاش بیان کرد: شهید لکزایی با بر عهده داشتن پنج مسئولیت مهم مانند دبیری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، بنیاد مهدویت و بنیاد امدادگران عاشورایی استان، دفاع از حقوق محرومان، ایثارگران و غیره به هیچ وجه در فکر جمع آوری مال دنیا نبود، این ویژگی مهم این شهید والا مقام، باید در جامعه برای مسئولان الگو باشد.

وی ادامه داد: شهیدان با نثار خون مطهر خود، این نظام و انقلاب را بیمه کرده اند و پایه های نظام را مستحکم ساخته اند.

وی افزود: ایران سربلند با یاری پروردگار متعال، مقتدرانه در مقابل مستکبران و استعمارگران ایستاده و حضور موثر در حل معادلات و حمایت از ملت های مظلوم دنیا و سرنگون کردن پهباد آمریکایی و دستگیری سر شبکه رسانه های معاند از این اقتدار حکایت دارد.

ناظری با بیان اینکه همه اقشار مختلف جامعه و مسئولان موظف هستند راه شهیدان را ادامه دهند، گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب، دشمن شناسی، استکبارستیزی، بیداری و بصیرت افزایی، آگاهی بخشی، ایجاد جامعه اسلامی و اسلامی ساختن دستگاههای اجرائی و شکر نعمت امنیت و وحدت و حفظ وحدت و همبستگی از ضرورت های مهم در جامعه اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان اظهار داشت: تلاش مسئولانه دولتمردان در عرصه خدمت و گام برداشتن برای حل مشکلات محرومان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و صیانت از اموال بیت المال باید در دستگاههای اجرائی مورد توجه باشد.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش هم در این مراسم با اشاره به اینکه "حب الحسین یجمعنا" شعار و شاخص در وحدت بوده و پیاده روی چند میلیونی عاشقان اهل بیت(ع) در اربعین شهادت ابی عبدالله الحسین(ع) از بیداری امت اسلامی حکایت دارد، گفت: شهیدان محور وحدت بوده و با شایستگی توانسته اند از آرمانهای والای اسلامی و انقلابی صیانت کنند.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش هم گفت: شهیدان با ویژگی مردم داری و مردم یاری و دلسوزی و موثر در حفظ وحدت مایه عزت برای اسلام و کشور هستند.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش هم گفت: برگزاری یادواره های شهدا با حضور اقشار مختلف مردم به نوعی تجلیل از مقام شامخ شهیدان است.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستان خاش هم گفت: شهیدان در سالهای انقلاب و دوران دفاع مقدس برای کشور عزت و افتخار به ارمغان آورده اند و امروز در سالگرد شهادت سردار شهید لکزایی و شهدای عرصه وحدت و امنیت و شهدای خاش شاهد این عزت هستیم.

هفتمین یادواره شهید لکزایی( حبیب دلها)، شهدای عرصه وحدت و خدمت و امنیت و شهدای شهرستان خاش به همت فرماندهی و معاونت فرهنگی سپاه و پایگاه شهید مسلم لکزایی سپاه در کانون فرهنگی بسیج شهرستان خاش با حضور همسر و فرزند شهید لکزایی و جانشین فرماندهی و شماری از فرماندهان سپاه سلمان، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، معاونان فرمانداری، بخشداران، مدیران و اقشار مختلف مردم بسیجی و خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات