خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: هفته بسیج دانش آموزی (۶ تا ۱۳ آبان) فرصت مغتنمی برای ارائه الگوهای موفق به دانش‌آموزان و تبیین فرهنگ دفاع مقدس و روحیه مقاومت و ایستادگی است.
کد خبر: ۹۱۸۵۹۵۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار امانتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرایان در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: رمز عبور از  بحران و عامل ایستادگی و ایجاد شکنندگی در برابر دشمن تقویت و حفظ روحیه مقاومت است.


وی شهید «محمد حسین فهمیده» را الگوی فرهنگ ایستادگی و مقاومت معرفی کرد و افزود : جوانان و نوجوانان باید با تأسی به این شهید والامقام که امام راحل از وی به عنوان رهبر یادکرد، الگوی جوانان انقلابی و ایثارگر باشند. 


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرایان افزود: از سوی حوزه بسیج دانش آموزی امام علی علیه السلام شهرستان سرایان برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی برنامه ریزی شده است که فضاسازی و تبلیغات، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس، قرائت وصیت نامه شهدای دانش آموز، معرفی کتاب شاخص شهدای شهرستان با نام معراجی ها و نشست مربیان طرح شهید بهنام محمدی از جمله این برنامه‌هاست. 


به گفته وی، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با خانواده‌های شهدای دانش آموز و معلم، برگزاری محفل انس با قرآن در برخی مدارس شهرستان بیاد شهدای دانش آموز، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا توسط واحد های دانش آموزی از جمله برنامه‌های گرامیداشت این هفته است.


وی از شرکت حلقات صالحین در میقات نماز جمعه و تشویق دانش آموزان ممتاز و فعال بسیجی خبر داد و افزود: برگزاری دعا و زیارت عاشورا، اعزام سخنران به مدارس با هدف تبیین نظریه مقاومت فعال و بیانیه گام دوم انقلاب نیز از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.


امانتی، برگزاری پدافند غیرعامل در آموزشگاه امام رضا علیه السلام شهر سه قلعه و افتتاح بسیج امیدان دانش آموز در آموزشگاه برادران مهرداد آیسک با حضور مسئولان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی اعلام کرد.


وی نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس سطح شهرستان و شرکت گسترده در راهپیمایی عمومی ۱۳ آبان را در کنار برگزاری مسابقات دانش آموزی با موضوع مرگ بر آمریکا و مسابقه عکاسی جلوه‌های حضور حماسه مردم، برنامه های ورزشی و... را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان سرایان اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها