خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: شیطنت های دشمن شور و اشتیاق حسینی را در پیاده روی اربعین چند برابر کرد
کد خبر: ۹۱۸۵۹۳۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، عباسعلی کاظمی فرمانده ناحیه شهرستان سرخه در جلسه تعاملی با فرماندهی ناجا و فرمانده گردان علی بن ابیطالب (ع.) سرخه در خصوص بیست و هشتم صفر با اشاره به قیام امام حسین (ع)، همّت بالای حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) که باعث شدند واقعه کربلا فراموش نشود گفت: حضور شیعیان در مسیر نجف تا کربلا، با وجود شیطنت‌های دشمن؛ به نحو احسن و باشکوه‌تر از سال گذشته شکل بگیرد و از اقصا نقاط جهان در این مراسم جهانی شرکت نمودند و این نشان از اقتدار شیعیان جهان دارد.
وی با بیان اینکه مدیریت جهادی حاکم بر اربعین بر شکوه این مراسم افزود اظهار کرد: این مراسم بدون هیچ مشکلی و با حضور گسترده‌تر مردم نسبت به سال‌های اخیر برگزار شد. با همکاری نیروی انتظامی در مرز‌ها ئ. نیرو‌های امنیتی سپاه پاسداران، آرامش و امنیت کامل در منطقه برقرار شد و زائران توانستند با خیالی آسوده زیارت نمایند.
کاظمی بیان داشت: با توجه به در پیش روی داشتن مراسم بیست و هشتم صفر، هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مراسم دسته روی وعزاداری نیرو‌های مسلح انجام گرفته است. هرچه وحدت و انسجام نیرو‌های مسلح بیش‌تر باشد؛ عزت و عظمت شهرستان سرخه بیش‌تر خواهد شد. مراسم دسته روی در روز یکشنبه مورخه ۸/۸/۹۸ ساعت ۱۰:۳۰ صبح از حسینیه شهدا آغاز خواهد شد و در گلزار شهدا در کنار قبور پاک شهدا، زیارت حضرت رسول از بعید همراه با اقامه نماز جماعت مزین بخش این مجلس خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها