خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در این آیین، تشکیل حکومت اسلامی را یکی از شاهکارها و نعمت های وجودی پیامبر(ص) دانست و اظهار کرد: مساجد در مکتب ما از جایگاهی ویژه برخوردار است به گونه ای که پایه های حکومت اسلامی در مساجد بنا شد و قیام حضرت ولی عصر(عج) نیز از مسجد آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۷۸۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد بر ماهیت تمام بعدی بودن اسلام تاکید کرد و افزود: دین اسلام در عین داشتن ماهیتی معنوی، ماهیتی سیاسی نیز دارد و سیاستش با دیانتش آمیخته شده است.

وی پیامبر اسلام را الگوی عملی تمامی بشریت عنوان و بیان کرد: امروز تمامی بشریت مدیون ایثارگری ها و تلاشهای بی دریغ ایشان و اهل بیت(ع) است. آنها بودند که بشریت را از بت پرستی، جهالت و تاریکی نجات دادند و در جوامع بشری، تغییرات اساسی ایجاد کردند.

   حجت الاسلام امیرنژاد نقش سعادت آفرین قرآن و اهل بیت(ع) به عنوان امانات گرانقدر پیامبر(ص) در نزد بشریت را یادآور شده و تصریح کرد: اهل بیت(ع) مفسران و تبیین کنندگان اصلی قرآنند و تمسک به قرآن بدون تمسک به اهل بیت و تمسک به اهل بیت بدون قرآن، هر دو موجب انحراف می شود و آنچه سعادت دنیوی و اخروی را تضمین می کند، پیروی حقیقی و توامان از هر دو این امانات است.   

   وی امامت و ولایت را مکمل نبوت دانسته و تاکید کرد: پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) بهترین و افضل ترین الگو، اسوه و راهگشای همه بشریتند.

   آیین گرامیداشت سالروز ارتحال پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) با حضور کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات