خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد

فعالیت 28 گشت راهداری به صورت مستمر در جاده‌های استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه هم اکنون 28 گشت راهداری به صورت مستمر و شبانه‌روز، رصد جاده‌های استان همدان را به عهده دارند، گفت: ترددهای جاده‌ای هم اکنون بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۵۷۶۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

فعالیت 28 گشت راهداری به صورت مستمر در جاده‌های استان همدانمصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در چند روز گذشته بارندگی‌های مقطعی و سیل‌آسایی در برخی مسیرها و راه‌های استان همدان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در برخی ساعات، بارش آب در سطح جاده‌ها افزایش یافته بود، افزود: بیشترین سطح بالا آمدن آب در مسیر شیرین‌سو - قیدار رخ داد که محدودیت ترافیکی در مسیر کبودرآهنگ – شیرین سو ایجاد کرده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: به دنبال تغییرات جوی و ورود سامانه بارشی به استان، بارش باران در بیشتر محورهای مواصلاتی این استان آغاز و به دنبال آن راهداران سفیران امنیت جاده ها با حضور شبانه‌روزی در مسیرها، تلاش در باز نگاه داشتن راه‌ها و سهولت تردد کاربران جاده‌ای را دارند.

وی یادآور شد: راهداران به شکل شبانه‌روزی محورهای استان را زیرپوشش قرار داده و آماده ارائه خدمات به ویژه در زمان بارندگی‌ها هستند.

پناهنده تأکید کرد: در چند روز اخیر محورهای استان درگیر بارش‌های پاییزی باران بود و این بارش‌ها همچنان ادامه دارد که در تمام مدت بارش نزولات آسمانی، راهداران نسبت به انجام عملیات بازگشایی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 28 گشت راهداری به صورت مستمر و شبانه‌روز، رصد جاده‌های استان همدان را به عهده دارند، اضافه کرد: ترددهای جاده‌ای هم اکنون بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود و هیچ‌گونه مسیر بسته ناشی از وقوع بارش‌ها در استان همدان نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به رانندگان توصیه کرد: در این شرایط، از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر ضروری، از طریق سامانه 141 از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع و از توقف در حاشیه روخانه‌ها و امتداد مسیر سدها به شدت خودداری کنند.

هم اکنون 28 گشت راهداری به شکل مستمر و شبانه روز، رصد جاده های استان همدان را به عهده دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات