خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز
حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: پیامبر با شرایط دوران جاهایت دست و پنجه نرم می کردند و تنها سلاحشان هم اخلاق نیکو بود ولی امروز ما در راستای اخلاق پیامبر می توانیم جهانی عمل کنیم .
کد خبر: ۹۱۸۵۷۳۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، وفات حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) در حسینیه شهید علیمردانی سپاه شهرستان البرز با حضور مسئولان و پرسنل برگزار شد.

حجت الاسلام شجاعی مهر در این مراسم اذعان کرد: در قرآن کریم از پیامبر اسلام با عنوان مبین قرآن و نبی الله یاد می شود که همین امر جایگاه ویژه ایشان را نشان می دهد.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام در مدت 23 سال بعثت خود تمام تلاش خود را برای پرورش خصایص نیکوی اخلاقی به کار بردند ، آن هم در شرایط و زمانه ای که جاهلیت در تک تک رفتار های جامعه دیده می شد و مردم در برابر تمام فرامین ایشان مقاومت می کردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز یادآور شد: پیامبر با شرایط دوران جاهایت دست و پنجه نرم می کردند و تنها سلاحشان هم اخلاق نیکو بود ولی امروز ما در راستای اخلاق پیامبر می توانیم جهانی عمل کنیم .

این مسوول و کارشناس مسائل مذهبی بیان کرد: اربعین که گذشت برگرفته از زیبایی های پیامبر اسلام بود، دومین سلاح پیامبر ایثار و از خود گذشتگی بود عدالت و برادری و اخوت از ارزشهایی است که در نهضت رسول خدا ایجاد شده، ساده زیستی، صداقت در رفتار را باید از پیامبرآموخت، چرا ؟ چون پیامبر معروف شده بود به محمد امین به خاطر همین حسن خلق.

شجاعی مهر تصریح کرد: اولین وظیفه ما معرف است و اولین نکته که به عنوان اصول دین است پیامبر شناسی است. باید سعی کنیم که اخلاق رفتارمان را مثل پیامبر کنیم و به ارزش های اسلام ناب عمل کنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در خاتمه گفت: فراموش نکنیم الگوی ما پیامبر اسلام است و هر کسی میتواند که خود را به مکارم الاخلاق برساند .

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها