خبرهای داغ:

اجرای 144 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین

فرمانده انتظامی استان ازاجرای 144 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 7 ماهه نخست سال جاری در این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۸۵۷۲۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار "مهدی حاجیان" فرمانده انتظامی استان قزوین، در تشریح جزئیات این خبر گفت: 144 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، در نقاط اصلی و حاشیه ای استان در 7 ماهه نخست سال جاری اجرا که طرح برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمان از مهم ترين اولويت های پلیس در اجراي این گونه طرح ها بود.


این مقام ارشد انتظامی افزود: در اجرای این طرح ها، ماموران موفق به کشف 128 کیلو و 119 گرم انواع مواد مخدر 3 هزارو 195 عدد قص غیر مجاز، 2 هزار و 157 عدد قرص روان گردان ، کشف 21 هزارو 200 لیتر سوخت قاچاق ، ، 8 هزارو 480 نخ سیگار خارجی قاچاق و یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق شدند.


فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی 50 دستگاه خودرو و 163دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.


سردار مهدی حاجیان خاطر نشان کرد: کشف 15 دستگاه موتور سیکلت سرقتی ، 6 دستگاه خودرو ، 4 دستگاه دوچرخه ، 4دستگاه گوشی تلفن همراه ، 2 هزار عدد قطعات گوشی تلفن همراه ، و کشف اموالی از قبیل طلا ، موتور آب، یک عدد تنه موتور سیکلت ،6 عدد فلش مموری ، آلات و ادوات سرقت از دیگر توفیقات پلیس در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان بوده است.


وی یادآور شد : در راستای مقابله با سرقت نیز133 واحد صنفی ضایعاتی غیر مجاز و متخلف پلمب و با 29 خودرو دارای شیشه دودی خارج از ضوابط برخورد شد.


این مقام ارشد انتظامی با اشاره به رضایت کامل عموم مردم از اجرای چنین طرح هایی، بر همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان در اجرای بهتر این گونه برنامه ها تاکید و تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده پاتوق های فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه فعالیت غیرقانونی و مشکوک که منجر به آسیب ها و جرائم اجتماعی می شود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار