مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

13 آبان چهره واقعی امریکا را آشکار کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه اظهارداشت: 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی شکست بت ابرقدرتی آمریکا در ایران و جهان بود و چهره واقعی این رژیم را به دوستان و دشمنان آشکارکرد.
کد خبر: ۹۱۸۵۵۶۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در جلسه شهرستانی یوم الله 13 آبان مراغه، روز  ۱۳ آبان روز بزرگ و حساسی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این روز سه حادثه بزرگ اتفاق افتاده که شامل تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان روبروی دانشگاه تهران و دیگری تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام بود.

وی افزود: در تقویم انقلاب اسلامی برخی ایام ویژگی خاصی دارند و در اذهان بیشتر مانده اند که ۱۳ آبان از آن جمله است چراکه در آن روز آمریکا و استکبار جهانی  مرکز اطلاعاتی و جاسوسی خود را در آسیا از دست داد.

حجت الاسلام طالعی ادامه داد : در روز ملی ۱۳ آبان هیمنه پوشالی آمریکا شکسته شد و اقتدار و هوشمندی دانشجویان خط امام ثابت شد و امروز هم با بصیرت و آگاهی دانشجویان  و دانش آموزان باید بتوانیم توطئه های دشمن را شناسایی و خنثی
کنیم.

وی با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، ااضافه کرد: ملت ایران و اقشار مختلف ملت  در راهپیمایی روز ۱۳ آبان حاضر می‌شوند تا به جهانینان اعلام کنند که همیشه در کنار مقام معظم رهبری و مدیران عالی حاکمیت جمهوری اسلامی، راه امام راحل را به صورت مصمم و جدی ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام طالعی  در خصوص مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان‌ هم  افزود: تجمع اولیه راهپیمایی راس ساعت 30/9 صبح در میدان   دانش آموز خواهد بود و راس ساعت 10 صج از میدان دانش آموز به  سمت میدان طلوع فجر حرکت کرده ودر نهایت  تجمع نهایی و سخنرانی در میدان طلوع فجر این شهرستان خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار