اولین دوره آموزشی تخصصی "تکنیک های کار با حیوانات آزمایشگاهی"در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود+ تصاویر

اولین دوره آموزشی تخصصی "تکنیک های کار با حیوانات آزمایشگاهی" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۵۲۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اولین دوره آموزشی «تکنیک‌های کار با حیوانات آزمایشگاهی» جهت ارتقاء سطح دانش دانشجویان و علاقمند کردن دانشجویان به پژوهش در حوزه حیوانات آزمایشگاهی و همچنین آموزش عملی تکنیک‌های کار با حیوانات آزمایشگاهی برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار گردید.
این دوره با همکاری مرکز تحقیقات نانوذرات بیولوژیک در پزشکی و آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی حیوانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود به مدت ۸ ساعت در این واحد دانشگاهی برگزار گردید.
رئیس مرکز تحقیقات نانوذرات بیولوژیک در پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در خصوص دوره مذکور ابراز کرد: این دوره که در سطح ۱ و در دو بخش تئوری و عملی طراحی شده بود صبح و عصر روز پنجشنبه ۲ آبان ماه ۹۸ در دانشکده علوم پزشکی و آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی حیوانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد.
دکتر بهروز یحیایی خاطر نشان کرد: دوره آموزشی «تکنیک‌های کار با حیوانات آزمایشگاهی» جهت ارتقاء سطح دانش دانشجویان و علاقمند کردن دانشجویان به پژوهش در حوزه حیوانات آزمایشگاهی و همچنین آموزش عملی تکنیک‌های کار با حیوانات آزمایشگاهی برگزار گردید که با استقبال دانشجویان رشته‌های پزشکی، تربیت بدنی، فیزیولوژی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مواجه شد.
متخصص علوم تشریحی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تصریح کرد: امروزه تکنیک‌های کار با حیوانات آزمایشگاهی با هدف افزایش سطح دانش پزشکی و بیولوژی و ارتقای زمینه‌های مختلف تحقیقاتی جهت انجام پیش آزمایشات بالینی انسانی، دارای اهمیت است و محققین علوم پزشکی و زیستی در این زمینه بسترسازی مناسب را پدید آورده اند و برگزاری این دوره توسط دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم در همین راستاست و گامی مهم در جهت ارتقای علم پزشکی و رشد سلامت فعال در شهرستان شاهرود است.
دکتر یحیایی در پایان در خصوص برنامه‌های آینده مرکز تحقیقات نانوذرات بیولوژیک در پزشکی اظهار کرد: تا پایان سال جاری با هدف ارتقاء سطح دانش بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و اشاعه علم، ۳ دوره آموزشی دیگر با عنوان کشت سلول‌های سرطانی، مقاله نویسی علمی فارسی و مقاله نویسی علمی انگلیسی (ISI) به ترتیب در تاریخ‌های ۳۰ آبان، ۵ دی ماه و ۸ اسفندماه از برنامه‌های این مرکز است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار