خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود با اشاره به حملات اخیر ترکیه به سوریه گفت: بازیگردان اصلی حملات اخیر ترکیه خود ترامپ و دولتمردان آمریکا است.
کد خبر: ۹۱۸۵۵۲۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود با تسلیت فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر گفت: رحلت حضرت محمد(ص) مصیبت بزرگی بود که که امت اسلامی تجربه کرد.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر سیاسی منطقه افزود: حمله ترکیه اتفاق خاصی بود که درمنطقه روی داد و باعث شد تا دوباره در منطقه ناامنی ایجاد شود. در این مورد نیز بازیگردان اصلی آمریکا است و اردوغان نیز فریب آمریکا را خورد و به مناطقی از کشور سوریه حمله کرد.

حجت الاسلام رحیمی تاکید کرد: ترامپ خواست بهره برداری سیاسی کند تا به دنیا اعلام نماید من باعث شدم از خونریزی و قتل و غارت در منطقه جلوگیری شود.

امام جمعه هشترود اضافه کرد: در این موضوع نیز روسیه نیز تماشاگر ویژه بود که بهره برداری هایی به نفع خود دراین قضیه انجام داد.

حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: در این باره مسئولان کشورمان قدم های مثبتی برداشتند که قابل تقدیر و تشکر است.

امام جمعه هشترود در ادامه از مسئولان عراقی به خاطر همکاری خوب و برادرانه درجهت بر پایی مراسم پیاده روی اربعین تشکر و قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که این همکاری ها در سال های اتی بهتر و بیشتر شود.

ارسال نظرات