خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: مهمترین و ریشه ای ترین کار و جهاد ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است، دشمن تصوراتی را به ما می دهد که به انفعال کشیده شویم و منتظر حوادث بمانیم کمااینکه دیدیم سال گذشته برخی حتی گفتند انقلاب دیگر تمام شد و روزشمار برای انقلاب جدید گذاشته بودند، شکست های زنجیره ای دشمن با ضرباهنگ بالا ادامه دارد و هیچ کاری هم نمی توانند بکنند.
کد خبر: ۹۱۸۵۵۰۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،  سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در نشست اعضای شورای اندیشه‌ورز بسیج استان اصفهان اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی بر این موضوع تأکید دارند که بسیج و سپاه دائماً در حال پیشرفت باشند و فرمودند که پیشرفت‌های سپاه باید صد برابر وضع موجود شود، استدلال رهبر انقلاب و با مقایسه توانمندی‌های سپاه در ابتدای تشکیل آن و امروز، همه ما را قانع کرد که می‌توانیم پیشرفت صد برابری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند به وضع موجود قانع نباشیم و به سمت جلو حرکت کنیم، افزود: ظرفیت انسان بسیار وسیع و بی‌انتها است و بسیجیان استان اصفهان باید دائماً به جلو حرکت کنند و منتظر دستورات و برنامه‌ریزی‌های مراتب بالاتر نباشند، مجامع بسیج باید با قوت احیا شود تا بسیجیان بتوانند گفت‌وگو و بحث داشته باشند و طرح‌هایی برای برطرف شدن مشکلات آماده شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نورافکن ولایت، دائماً مسیر را برای ما مشخص می‌کند و ما نباید بنشینیم و به رفتارهای دشمن عکس‌العمل نشان دهیم و ناله بزنیم بلکه باید برنامه‌ریزی و طراحی کنیم و همان‌گونه که گذشتگان ما این کار را انجام دادند، ما باید برای برطرف شدن مسائل برنامه‌ریزی و کار کنیم و به جای انفعالی عمل کردن، تهاجمی اقدام کنیم و دشمن را پشت سر خودمان جا بگذاریم.
وی با تبیین و ارائه مثال‌های مختلفی از کارهای فرهنگی ماندگار گفت: می‌توان از ظرفیت‌های محلی برای گسترده‌تر کردن برنامه‌های تربیتی و فرهنگی ویژه بانوان استفاده کرد و کارهای ماندگاری را ایجاد کرد، بسیاری از برنامه‌هایی که در حال اجرا است را می‌توان تجمیع کرد و مانور فرهنگی برگزار کرد.

سردار نقدی با بیان اینکه ماندگارترین کار فرهنگی، ایجاد سنت‌های خیر و حسنه است، عنوان کرد: هیچ‌گاه انقلابی بودن بازنشستگی ندارد، ما باید از ظرفیت پیشکسوتان استفاده می‌کردیم و خوشبختانه امروز آیین‌نامه‌ای تدوین شده تا از وجود پیشکسوتان در جایگاه‌های مختلف استفاده کرد و این افراد بتوانند به صورت بسیجی در قالب هادی سیاسی، سرگروه جهادی، کارشناس مشاور، نظارت‌های تخصصی و غیره فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به حضور عنصرهای انقلابی و جوان در مجموعه سپاه گفت: یکی از معانی جوان‌گرایی این است که فکر ما دائماً جوان باشد و با نوآوری حرکت کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بیانیه گام دوم یعنی حرکت رو به جلو، چراکه ما پیروز هستیم و راهمان را صحیح انتخاب کرده‌ایم و تجربه‌ها و موفقیت‌های گذشته، آن را تأیید می‌کند، رهبر انقلاب اسلامی 7 خواسته را در این بیانیه از جمله تقوا، معنویت، سبک زندگی و علم و فناوری را مطرح می‌کنند که نخستین و ریشه‌ای‌ترین خواسته این است که ما «ایجاد امید» و «شکستن محاصره‌های تبلیغاتی دشمن» را به فعلیت برسانیم.

وی با اشاره به افزایش بدهی‌های آمریکا و ضعیف شدن اقتصاد این کشور عنوان کرد: امروز کار آمریکا به جایی رسیده است که دست به خام فروشی نفت زده است، آنان 3 میلیون بشکه نفت خام می‌فروشد تا بتواند اقتصاد خودش را نجات بدهد، ماجرای سرنگونی پهپاد آمریکایی نشان داد امروز کشورمان چه قدرتی دارد و دشمن در چه وضعیتی قرار دارد، امروز خدا کمک می‌کند و ما در بخش‌های سیاسی، اطلاعاتی به آمریکایی‌ها سیلی می‌زنیم.

سردار نقدی با اشاره به حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی بیان کرد: حرکت خلاقانه، رو به جلو و با نشاط توسط مردم از جمله خواسته‌های رهبر انقلاب اسلامی است، مردم در حساس‌ترین مقاطع، در صحنه حضور داشتند و پشت انقلاب را خالی نکردند، مردم ما در سیل به کمک هم‌وطنان خود شتافتند و خداوند متعال آنان را کمک می‌کند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند ارزیابی واقع‌بینانه از دشمن داشته باشید اما نترسید این موضوع باید نصب العین ما قرار بگیرد. ما در محاصره علمی بودیم و نخبگان ما را با وعده و پول زیاد دزدیدند اما با این حال، تجهیزاتی ساخته شده است که می‌تواند پیشرفته‌ترین پهپادها را سرنگون کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های متعدد دشمن در صحنه‌های مختلف گفت: امروز کشورمان در شرایط تحریم، 10 میلیارد دلار غذا به کشورهای اطراف صادر می‌کند و بیش از 50 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داریم و توازن میان صادرات و واردات به وجود آمده است، ملت ایران در تمامی میدان‌ها با دستان خالی، موفق شد، چون با خدا بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی باید عملیاتی شود و با استفاده از امکانات وسیع کشور ظرفیت‌های مختلف فعال شود؛ کشوری که می‌خواهد اقتصاد پیشرفته داشته باشد به انرژی، مواد اولیه، نیروی انسانی، دانش، پول و نقدینگی، مدیریت نیاز دارد که همه این موارد در کشور ما وجود دارد بنابراین اگر با دست خالی در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدیم، در جنگ اقتصادی، دستمان پر است و قطعاً باید پیروز باشیم.

سردار نقدی گفت: مبارزه با فساد در کشور زنده است و فساد سیستماتیک نیست، امروز قوه قضائیه در مبارزه با فساد فعال‌تر است و با آن برخورد می‌کند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها