مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت:‌سرمایه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب داشتن امثال روح الله زم بود.
کد خبر: ۹۱۸۵۴۹۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا عصر امروز طی مراسمی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه ضمن تسلیت ایام عزای دهه آخر صفر به ابعاد واقعه کربلا پرداخت وگفت: یکی از عواملی که موجب شد حادثه کربلا شکل بگیرد انحرافی بود که بعد از پیامبر (ص) در جامعه شکل گرفته بود.

حجت الاسلام غلامی در ادامه افزد: امام حسین (ع) قیامش را زمانی آغاز نمود که فهمید برای دین چیزی باقی نمانده است، زیرا علماء و نخبگان منحرف شده بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد امکانات تبلیغی و رسانه‌ای در دست دشمن قراردارد، اضافه کرد: همه ما مردم چه عوام و چه خواص، باید با هوشمندی مراقب اوضاع باشیم تا دچار فریب کاری‌ها و دغل بازی‌های دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن نشویم.

حجت الاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود از اهداف در دست اقدام دشمن گفت و خاطر نشان کرد: دشمن سه موضوع را جهت عملیات روانی مد نظردارد که میتوان به بحرانی نشان دادن کشور، پشیمان نشان دادن مردم از گذشته و نا امید کردن جامعه اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه دشمن تلاش می‌کند در محور عملیات خود، کشور را در حال بحران ونظام را در حال فروپاشی نشان دهد، تاکید کرد: در واقعیت این چنین نمی‌باشد و اینکه خودشان در حال فروپاشی هستند.

حجت الاسلام غلامی یمن، سوریه، حشدالشعبی را بازوان انقلاب اسلامی در مقابل استکبار در عرصه بین المللی دانست و گفت:، ولی آن‌ها در مقابل  افرادی همچون مسیح علینژاد، روح الله زم و... دارند که حتی مردم از شنیدن نام شان هم متنفر هستند.

به گفته مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا اگر کسی به اوضاع و مشکلات کشور انتقاد دارد باید به گونه‌ای باشد که جامعه را ناامید نکند.

 انتهای پیام /
ارسال نظرات
پر بیننده ها