خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: وصیت و توصیه شهدا به ما، ولایتمداری و گوش به فرمان ولایت بودن است.
کد خبر: ۹۱۸۵۴۸۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، حجت‌الاسلام عسگر امامی بعد از ظهر امروز در جمع دانش آموزان شرکت‌کننده در راهیان نور با اشاره به اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار کرد: شهدا برای دفاع از خاک و میهن اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به صبر و استقامت خانواده، فرزندان و همسران شهدا، افزود: ایثار خانواده شهدا قابل قیمت‌گذاری نبوده و با مادیات قابل معامله نیست.

وی با بیان اینکه شهدا برای اسلام و ولایت فقیه رفتند و دلبسته دنیا و مادیات نبودند، گفت: شهدا از ما انتظار دارند که ادامه‌دهنده راه آنها باشیم و ما وظیفه داریم در قبال این خون شهدا که برای ما امنیت را به ارمغان آورده، ادامه‌دهنده راه آنان باشیم تا در روز قیامت پاسخی برای شهدا داشته باشیم.

امامی با تاکید بر اینکه عزت، اقتدار و عظمت ما همه از ولایت است، تصریح کرد: وصیت و توصیه شهدا به ما، ولایتمداری و گوش به فرمان ولایت بودن است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب توصیه شهدا به بانوان در مورد حجاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: امروز دشمن روی حجاب برنامه‌ریزی کرده است و لذا باید هوشیار و آگاه بود.

وی با بیان اینکه شهدا از ما انتظار دارند که ولایتمدار باشیم، افزود: باید به عنوان جوان مومن، انقلابی و پای کار در مقابل توطئه‌های دشمن هوشیار بوده و برای انقلاب مثمر ثمر بوده و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات