خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

سلامتی و امنیت لازم و ملزوم یکدیگر هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: سلامتی و امنیت لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید شکرگزار خداوند بود که دو نعمت بزرگ تندرستی و سلامتی، امنیت و آرامش را به ما عنایت کرده است.
کد خبر: ۹۱۸۵۴۸۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در جریان بازدید از بیمارستان‌های حضرت فاطمه زهرا(س) و بیمارستان عباسی میاندوآب و عیادت از بیماران بستری، با بیان اینکه خدمت به مردم، وظیفه مسئولان است، اظهار کرد: خدمت به مردم در واقع باقیات صالحات بوده و عمل به منویات امامین انقلاب است.

این مسوول با تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته در راستای ارائه خدمات به مردم، افزود: این خدمات ارزشمند باید توسعه یابد و همواره در خدمت مردم باشیم.

وی با تاکید بر لزوم داشتن روحیه جهادی برای خدمت به مردم، گفت: باید روحیه جهادی و انقلابی را به نسل حاضر نیز انتقال داده و به عنوان سرباز ولایت همواره در خدمت مردم باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تصریح کرد: مجموعه ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز با طرح‌های مختلف مانند طرح شهید رهنمون و اکیپ‌های خدمات درمانی و پزشکی در عرصه سلامت به وظیفه خود کرده و در راستای افزایش و ارتقا سطح بهداشت و سلامت تلاش می‌کند.

پالهنگ با بیان اینکه سلامت و امنیت دو نعمت مهم هستند که باید قدردان آن باشیم، اظهار کرد: سلامتی و امنیت لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید شکرگزار خداوند بود که دو نعمت بزرگ تندرستی و سلامتی و امنیت و آرامش را به ما عنایت کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار