خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن انقلابی پای کار گفت: این مأموریت بزرگ ما است و لازمه آن این است که آن را در خود عینیت بخشیم و سپس به سمت اصلاح جامعه برویم.
کد خبر: ۹۱۸۵۴۳۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

بزرگ‌ترین مأموریت ما تربیت جوانان مؤمن انقلابی پای کار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آئین افتتاحیه دوره تربیت و تعالی و اولین دوره خواهران غرب کشور ضمن تسلیت دهه آخر ماه صفر، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در دیدار موکب‌داران عراق فرمودند ما دنبال این هستیم که تمدن نوین اسلامی را در جهان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از سنت‌های بزرگ خداوند این است که آینده جهان به دست صالحین خواهد افتاد، گفت: این موضوع ما را بر این می‌دارد که برای آینده بزرگ و آینده‌ای که به آن امید داریم که روزی او فرا خواهد رسید و جهان را پر از عدل و داد می‌کند زمینه‌سازی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه ما باید زمینه‌ساز باشیم، ابراز داشت: امروز اگر ما در دوره‌ها و هیئت‌ها حضور پیدا می‌کنیم، می‌خواهیم برای آن کار بزرگ آماده شویم.

وی تأکید کرد: اگر ما با این نگاه به جهان بنگریم مسئولیت ما خیلی بیشتر از این می‌شود؛ ما باید اقداماتی را انجام دهیم تا فضا آماده شود و نیاز است که تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه در سازمان بسیج، رهبری خط مشی‌ها را تعیین کردند، افزود: ما جنگ سخت را پشت سر گذاشتیم و در مقابل دشمن که به کشور ما حمله کردند، ایستادیم و شهدای ما با تمام وجود مقابله کردند.

وی ادامه داد: بزرگانی همچون شهید «همدانی» و شهدای دیگر با این نگاه جلو رفتند و حرکت کردند که بتوانند فضا را مهیا کنند و ما بتوانیم انقلاب را به کشورهای جهان صادر کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی امام(ره) فرمودند ما باید هسته‌هایی را در سراسر جهان ایجاد کنیم و اکنون که ۴۰ سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم و بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری ارائه شد، متوجه می‌شویم که مأموریت ما مأموریت بزرگ و سختی است.

وی ادامه داد: اگر این مأموریت را خوب درک کردیم و شناختیم، می‌توانیم زمینه‌ها را برای مأموریت‌ها فراهم کنیم چراکه در مأموریت سخت در جنگ تحمیلی همه خواهران و براداران موفق شدند.

سردار مجیدی با بیان اینکه در جنگ سخت مردم ما رسالت خود را انجام دادند آیا در جنگ نرم هم توانستیم رسالت خود را انجام دهیم که ریزش‌های انقلاب کمتر شود؟ عنوان کرد: باید در این کار توان بیشتر بگذاریم چراکه در جنگ دشمن در مقابل ما بود و مقاومت می‌کردیم اما امروز این دشمن سر ستیز دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن انقلابی پای کار گفت: این مأموریت بزرگ ما است و یک رسالت این است که خود را تربیت و به خود توجه کنیم که اگر توجه نکنیم، نمی‌توانیم در این رسالت پیروز شویم و لازمه آن این است که آن را در خود عینیت بخشیم و سپس به سمت اصلاح جامعه برویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهدای ما با یقین در جنگ قدم برداشتند، یادآور شد: در جنگ نرمی که پیش رو داریم مشخص نیست چقدر باید برای تربیت وقت بگذاریم بنابراین رسالت بزرگ و سنگینی داریم.

وی بیان کرد: قرآن ۴  وظیفه برعهده ما نهاده است، یکی توجه به اقامه نماز، که اگر نماز ما اصلاح شد فحشا در جامعه کم می‌شود، دوم توجه به پرداخت زکات که باید در زندگی رفتار ما به گونه‌ای باشد که از اندوخته خود زکات دهیم، سوم و چهارم امر به معروف و نهی از منکر است که باید در جامعه انجام دهیم.

سردار مجید تاکید کرد: اگر امربه معروف را در جامعه خوب انجام می‌دادیم به این مبتلائات دچار نمی‌شدیم؛ این یک رسالت بزرگ است که اگر بخواهیم نیرو تربیت کنیم نسبت به خانواده خود بتوانیم امر به معروف کنیم چراکه جای امربه معروف در زندگی ما خالی است.

وی با بیان اینکه در دهه اول و دوم انقلاب خیلی راحت‌تر تذکر دوستانه و برادرانه می‌دادیم، تصریح کرد: اکنون این بحث در جامعه کم رنگ شده است و ما باید مجموعه‌های خود را در این مرحله تربیت کنیم و صرفاً نگاه ما این نباشد که حجاب را در جامعه مطرح کنیم بلکه این یکی از هزاران موضوع است که باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات