خبرهای داغ:
رئیس كل دادگستری استان همدان:

كمیته ستاد تالیف قلوب ویژه اهالی رسانه راه‌اندازی می‌شود

رئیس كل دادگستری استان همدان گفت: كمیته ستاد تالیف قلوب ویژه اهالی رسانه راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۵۴۳۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

كمیته ستاد تالیف قلوب ویژه اهالی رسانه راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا عدالتخواه در جلسه‌ای كه امروز با حضور مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان برگزار شد، ضمن تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان اظهار کرد: باید توجه ویژه‌ای به برگزاری یادواره شهدا شود.

وی در ادامه در پاسخ به درخواست مسئول بسیج رسانه مبنی بر لزوم ایجاد شرایطی مبتنی بر یك ساز و كار قانونی برای حل دعوای بین رسانه‌ها و افراد حقیقی و حقوقی قبل از ارجاع به محاكم قضایی، ابراز کرد: در صدد راه‌اندازی كمیته‌هایی با عنوان ستاد تالیف قلوب در اقشار هستیم.

رئیس كل دادگستری استان همدان افزود: در این كمیته‌ها سعی می‌شود با حضور افراد همان قشر و صنف دعاوی با ریش سفیدی به مصالحه و آشتی بینجامد.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی کمیته ‌ویژه رسانه خاطرنشان کرد: یكی از این كمیته‌ها ویژه رسانه در نظر گرفته شده و به‌زودی اجرایی می‌شود.

عدالتخواه همچنین ایجاد بسیج حقوقدان‌ها را یک حرکت مثبت و خوب ارزیابی و حمایت همه جانبه خود از برنامه‌های این سازمان اعلام کرد.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور مسئولان بسیج رسانه، بسیج حقوقدان‌ها و معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات