دانشجویانی که با کمبود امکانات مواجه اند؛اهدای خودروی شخصی در اولویت نبود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: از آنجایی که دانشگاه مازندران با مشکل نداشتن آزمایشگاه و آمفی تئاتر و خوابگاه و... روبروست، اهدای خودروی شخصی در اولویت نبود.
کد خبر: ۹۱۸۵۴۲۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از خبرگزاری دانشجو، ایمان فندرسکی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در گفتگویی در خصوص اخباری مبنی بر اهدای یک دستگاه سراتو به دانشگاه مازندارن توسط یک خیر اظهار کرد: از آنجایی که دانشگاه مازندران با مشکل نداشتن آزمایشگاه و آمفی تئاتر و خوابگاه و... روبروست، اهدای خودروی شخصی در اولویت نبود.

فندرسکی ادامه داد: آنچه می‌توانست کمک کار باشد اهدا چند دستگاه اتوبوس مناسب جهت ایاب و ذهاب دانشجویان بود. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: روسا و کارمندان دستگاه‌های اداری اگر خودروی شخصی دارند استفاده از خودروی دولتی جایز نیست و از آنجایی که بالای ۹۰ درصد روسا و کارمندان دانشگاه خودروی شخصی دارند، پس خودروی چندصد میلیونی برای چیست؟

وی تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه مازندران برای کار‌های اداری خود باید با هزینه شخصی راه چندکیلومتری پردیس تا سازمان مرکزی را بیایند، اما روسای دانشگاه به دنبال خودروی چندصدمیلیونی برای ایاب و ذهاب خود هستند؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: شنیده ها حاکی از این است که خیری که امروز در حال تقدیر و تشکر از وی هستند، پیمانکار سابق دانشگاه مازندران بوده که کار‌های وی مورد انتقاد برخی از مسئولان فعلی قرار گرفت؛ اما امروز همین پیمانکار با اهدای خودروی سراتو به یک خیر نیک اندیش بدل شده است؟! حتی شنیده شده که این خیر قرار است خوابگاه مجردی و متاهلی هم بسازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها