خبرهای داغ:
به همت شبکه جوانان رضوی:

موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی در مشهد مقدس برپا خواهد شد.

موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی در ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) به همت شبکه جوانان رضوی و موسسه جوانان آستان قدس رضوی از مورخه ۳ الی ۷ آبان ماه در مقدس برپا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۴۱۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی در ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) به همت شبکه جوانان رضوی و موسسه جوانان آستان قدس رضوی از مورخه ۳ الی ۷ آبان ماه در مقدس برپا خواهد شد.

شبکه جوانان رضوی با فراخوان سراسری در کل کشور برای خدمت‎رسانی در این موکب را دعوت به همکاری کرده است و تشکل‏های همکار با موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اعزام نیروهای متخصص در زمینه‎های مختلف در این موکب خدمت‎رسانی خواهند کرد.

پویش مردمی #میزبان_مهربان با شعار از همه ایران میزبانیم همه با هم در خدمت به زوار امام مهربانی ها در قدم اول از هفته گذشته آغاز به کار کرده است و با پرداخت ۲۵ هزار تومان یک شبانه روز ، میزبان یک زائر میتوانند باشند.

شماره کارت به نام پویش مردمی #میزبان_مهربان
۶۰۳۷-۶۹۷۵-۳۷۴۰-۳۵۶۷
شماره تماس برای ارسال کمک های غیر نقدی #میزبان_مهربان
۰۹۳۵-۹۳۸-۰۰۶۱

« موکب #جوانان_رضوی در مشهد مقدس » به همت شبکه جوانان رضوی و موسسه جوانان آستان قدس رضوی،آماده میزبانی از زائرین امام مهربانی‌ها با ارایه خدمات اعم از پخت غذا روزانه بیش از ۱۰ هزار پرس اطعام برای کلیه زائران ، اسکان و پذیرایی روزانه بیش از ۲ هزار نفر برای بانوان زائر ، توزیع چای و آب و ارائه خدمات به زائران امام مهربانی خواهد بود.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها