خبرهای داغ:
مسئول مرکز راهبردی ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری جلسه هم اندیشی مجمع عالی بسیج هندیجان با محوریت بررسی در رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی همراه با پیشنهادراهکارهاباحضور بسیجیان صاحب نظر و کار گروههای تخصصی در شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۸۵۳۷۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

 سلطان طرفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مجمع عالی بسیج هندیجان هر ساله طبق یک برنامه و جدول زمان بندی شده در مورد موضوعات مختلف همراه با بازگویی مشکلات و راهکارها در هندیجان برگزار می شود.

وی افزود: موضوعات متنوعی در سطح شهرستان وجود دارد که بررسی به آنها به زمان و بررسی میدانی دقیق نیاز دارد و مجمع عالی بسیج هندیجان در این زمینه موفق بوده و گام های تاثیر گذاری در این باره برداشته شده است.

 

وی بابیان دعوت از کار گروه های تخصصی گفت: در جلسه هم اندیشی مجمع عالی بسیج هندیجان از مسئولان کار گروه های تخصصی دعوت شد که هر کدام نظرات و پیشنهادات خود را عنوان نمودند که با پیگیری تحقیقات در موضوعات مختلف مطرح خواهد شد.

 

طرفی مسئول مرکز راهبردی ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: یکی ازکارگروه های مهم مجمع عالی بسیج هندیجان کار گروه تخصصی رسانه و فضای مجازی هست که می تواند نقش تاثیرگذاری در پیشرفت برنامه های مجمع داشته باشد.

وی بااشاره به آمادگی کار گروه ها در برگزاری مجمع عالی بسیج هندیجان بیان کرد: کار گروه های تخصصی مجمع با مطرح نمودند مسائل و موارد روز محیط زندگی و معیشت مردم ، با بررسی در این باره آمادگی ارائه نمودند مطالب خود هستند که به زودی همایش مجمع عالی بسیج در شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها