قرعه کشی پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده، برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۳۶۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک آینده، مراسم قرعه کشی جوایز پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده، ۳۰ مهرماه سال جاری، در سالن همایش بین المللی کتابخانه ملی، با حضور اعضای هیأت نظارت بر قرعه کشی بانک ها (نمایندگان دادستان کل کشور و بانک مرکزی ج.ا.ایران)، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران و برخی روسای شعب و مشتریان برگزار و برندگان خوش شانس این دوره از قرعه کشی، مشخص شدند.
در پنجمین دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده، به پاس قدردانی از نیت خیرخواهانه سپرده گذاران قرض الحسنه، ۱۰۰ (یکصد) جایزه یک میلیارد ریالی (یکصد میلیون تومان) کمک هزینه خرید واحد مسکونی و ده ها هزار جایزه نفیس و ارزنده دیگر، منجمله، کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی و صنایع دستی، با ارزش میلیاردها ریال، برای سپرده گذاران در نظر گرفته شده بود که با مشخص شدن برندگان در این مراسم، این جوایز به زودی به آنها اهدا میشود.
اسامی اعلام شده، شامل برندگان قطعی جوایز یاد شده میباشد.
یادآوری مینماید؛ طرح افتتاح حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده، تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۸، ادامه داشت که مورد استقبال چشمگیر حدود یک میلیون و ششصد هزار نفر از هموطنان خیراندیش و ارجمند قرار گرفت.
شایان ذکر است؛ دارندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز موجود، در صورت حفظ و افزایش موجودی خود، در قرعه کشی سال ۱۳۹۹ نیز، شرکت داده میشوند.
اسامی برندگان این قرعه کشی، متعاقبا از طریق تارگاه بانک آینده، اطلاع رسانی خواهد شد.
 
ارسال نظرات