خبرهای داغ:
رییس پلیس راه استان همدان خبر داد

وقوع ۱۰۲ فقره سانحه رانندگی طی اجرای طرح اربعین پلیس راه در همدان

رییس پلیس راه استان همدان گفت: طرح اربعین پلیس راه از ۱۰ صفر (۱۷ مهر) آغاز و به مدت ۱۴ روز ادامه داشت که در این مدت ۱۰۲ فقره سانحه رانندگی رخ داد که این آمار نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۱۸۵۳۳۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

وقوع ۱۰۲ فقره سانحه رانندگی طی اجرای طرح اربعین پلیس راه در همدانسرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه سوانح جاده‌ای اربعین امسال ۱۳۵ مجروح و ۱۷ کشته برجا گذاشت که این آمار نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته‌ است، اظهار داشت: طرح اربعین پلیس راه از ۱۰ صفر (۱۷ مهر) آغاز و به مدت ۱۴ روز ادامه داشت که در این مدت ۱۰۲ فقره سانحه رانندگی رخ داد که این آمار نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: ۱۳۵ تن در این سوانح جاده‌ای مجروح و مصدوم شدند که این آمار نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است؛ همچنین ۱۷ تن جان باختند که در این بخش نیز ۱۳ درصد شاهد افزایش هستیم.

رییس پلیس راه استان همدان افزود: در این مدت زمان ۳۵ زائر اربعین حسینی مجروح شدند و پنج تن در چهار سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند که شمار مجروحان ۹۰ درصد و متوفیان ۶۵ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: ۹ میلیون و ۱۴۰ هزار دستگاه خودرو از ۱۰ تا ۲۴ صفر (یکم آبان) از جاده‌های این استان تردد کردند که این آمار نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.

عزیزی با بیان اینکه در این مدت زمان ۳۱ هزار دستگاه اتوبوس از جاده‌های این استان تردد کردند، افزود: دو دستگاه اتوبوس زائران اربعین در گردنه اسدآباد برخورد کردند که یک راننده فوت، پنج تن به شدت زخمی و ۲۰ تن دیگر سرپایی مداوا شدند.

وی مهمترین علت بروز سوانح جاده‌ای در اربعین امسال را بی‌توجهی به جلو و ناشی از خستگی و خواب آلودگی دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات