خبرهای داغ:
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر:
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از ساخت کلیپ ویدئویی شهید بی‌سر ملایر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۵۳۳۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵

کلیپ «شهید بی‌سر ملایر» ساخته می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، امین کیانی اظهار داشت: کلیپ ویدئویی «شهید بی‌سر ملایر» به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش ساخته می‌شود.

وی افزود: واحد امور جوانان اداره ورزش و جوانان با همکاری سازمان مردم نهاد آوا و نمای نغمه‌ها به دبیری میلاد درویش، یکی از هنرمندان ملایری با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعین حرم و با تمرکز بر تقویت روحیه جهادی و حماسی و یادآور جانفشانی‌ها و ایثار کسانی که برای عزت و آزادگی ایران عزیزمان خون خود را نثار کرده‌اند، ویدئو کلیپ «شهید بی سر ملایر» را در هفته تربیت بدنی و ورزش می سازند.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر اظهار کرد: از آنجایی که شهید والامقام «محمدولی گرجی ازندریانی» از موارد نادر شهادت در کشور و شهید بی‌سر شهرستان ملایر است، امور جوانان و سازمان مردم نهاد آوا و نمای نغمه‌ها اداره ورزش و جوانان را بر آن داشت تا این موضوع را انتخاب و با ساخت ویدئو کلیپی با موضوع ایثار و شهادت با محوریت این شهید گرانقدر در جشنواره کشوری که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در آبان ماه سالجاری برگزار می‌شود، شرکت کند.

وی در ادامه بیان کرد: در هفته تربیت بدنی، با هدف تمرکز بر تقویت روحیه جهادی و حماسی از خانواده معظم شهید والامقام «محمدولی گرجی ازندریانی» با همکاری اداره ورزش و جوانان، سازمان های مردم نهاد و بخشداری جوکار تجلیل به عمل آمد.

کیانی با اشاره به اینکه در این دیدار با حضور جمعی از مؤسسان و دبیران سازمان های مردم نهاد، با ذکر صلوات و قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید ادای احترام شد، گفت: در پایان با اهدای لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات و تلاش های این خانواده که اسوه صبر و استقامت هستند، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: شهید والامقام «محمدولی گرجی ازندریانی» از شهدای سال ۶۱ و شهید بی سر شهرستان ملایر است که در سن ۱۹ سالگی توسط اشرار در منطقه کردستان سربریده شد و پیکر مطهر این شهید والامقام بدون سر به شهرستان انتقال یافت و در شهر ازندریان از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات