خبرهای داغ:
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در دیدار با دبیر جشنواره ملی مهدویت که از سوی جهاد دانشگاهی واحد قم برگزار می‌شود نسبت به مشارکت این مسجد در این جشنواره اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۹۱۸۵۳۲۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی حسینی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت در نشستی باحجت‎الاسلام یاسین حسین‌آبادی، معاون فرهنگی این مسجد جمکران، با اشاره به فعالیت‌های مختلف جهاد دانشگاهی در عرصه‎های علمی، فرهنگی، هنری، اشتغال فارغ‌التحصیلان و آموزشی و پژوهشی و درمانی، جشنواره مهدویت را یکی از مهمترین برنامه‎های فرهنگی این نهاد انقلابی دانست.

وی گفت: جشنواره ملی مهدویت، سال گذشته با جذب بیش از ۱۲۰۰ اثر علمی پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی در سطح کشور برگزار شد و امسال نیز با رویکرد ویژه دانشجویی با موضوع زمینه‌سازی ظهور و تمدن نوین اسلامی به دنبال ایجاد یک حرکت نوین در عرصه فعالیت‎های مهدوی کشور است.

دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت بیان کرد: امسال تمرکز ویژه بخش مسابقه‎ای جشنواره روی محور فرهنگی، هنری، ادبی و کتابخوانی است، ولی با توجه به رویکرد جدی این جشنواره برای موج‌آفرینی فرهنگی و ذهنی در میان قشر جوان کشور، فعالیت‎های جانبی از جمله برگزاری ورکشاپ‎های تخصصی در بخش‎های هنری، برگزاری نشست‎های تخصصی، کارگاه‌های آموزش مبانی مهدویت و... در دانشگاه‎های کشور انجام خواهد شد.

در این دیدار حجت‎الاسلام حسین آبادی نیز با اشاره به رویکرد جدی مسجد مقدس جمکران در زمینه تجمیع فعالیت‎های فرهنگی و هنری بیان کرد: امیدواریم در این طرح هم افزایی بتوانیم فعالیت مناسب و درخوری با نهاد‌هایی از جمله جهاد دانشگاهی داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‎های مسجد مقدس جمکران بیان کرد: سال گذشته مراسم افتتاحیه جشنواره ملی مهدویت در این مسجد مقدس برگزار شد و امیدواریم که امسال نیز بتوانیم در ۹ ربیع میزبان این مراسم باشیم و رسما آمادگی عملی خود را برای همکاری با این جشنواره اعلام می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها