خبرهای داغ:
بالاخره چندتایی از دبه‌های آب را به بچه‌ها رساند و در همان حالی که دبه‌ها را جابجا می‌کرد ترکش‌هایی به کنار سر، چشم و دستش اصابت کرد و آقا ابوالفضل شهید شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۳۲۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آتش دشمن بسیار سنگین بود که کسی جرات نمی‌کرد قدم از قدم بردارد. از خط بی سیم زدند که بچه‌ها احتیاج به کمک و امکانات پشتیبانی دارند. اما کسی جرات رفتن نداشت آن هم زیر آتش سنگین خمپاره ها؛ بچه‌ها می‌گفتند: «بگذارید حجم آتش کمی سبک‌تر شود تا به سمت خط حرکت کنیم»، اما آقا ابوالفضل نیروی ترابری بود و این حرف‌ها عصبانی اش می‌کرد.

گفت که بچه‌ها نیاز به کمک دارند و از سنگر بیرون رفت و تویوتا را روشن کرد. مقداری امکانات از جمله تعدادی ۲۰ لیتری آب برداشت و پشت تویوتا جاسازی کرد و زیر آتش سنگین با سرعت به طرف خط حرکت کرد.

وقتی به خط رسید قسمت‌های پایین تویوتا پر از ترکش شده بود، بالاخره چندتایی از دبه‌های آب را به بچه‌ها رساند و در همان حالی که دبه‌ها را جابجا می‌کرد ترکش‌هایی به کنار سر، چشم و دستش اصابت کرد و آقا ابوالفضل شهید شد.
آقا ابوالفضل رمضانی سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید. آقا ابوالفضل در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قطعه ۱۴، ردیف ۱۲، شماره ۵۱۸ میزبان مهمانان شهداست.

#کنگره_شهدای_قم
 
آب رساند و شهید شد
 
آب رساند و شهید شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها