سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان مرکزی گفت: این بانک اهتمام ویژه‌ای برای حمایت از تعاونی‌ها و کارآفرینان استان مرکزی داشته است.
کد خبر: ۹۱۸۵۳۰۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان مرکزی گفت: بانک‌ها بالاترین نقش توسعه اقتصادی را در کشور عهده‌دار هستند و تعاونگران و صنعتگران با اتکا به منابع بانکی بسیاری از فرصت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی را ایجاد می‌کنند. وی با اشاره به اینکه با همکاری نظام بانکی به میزان ۱۶۰۰میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی پرداخت گردیده است گفت: بانک توسعه تعاون با تنظیم نرخ مصارف به منابع شعب خود در این استان به بالای ۱۱۰درصد نقش مهمی برای اعطای تسهیلات رونق تولید و طرح‌های تکلیفی و توسعه‌ای ایفا نموده است.

سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان مرکزی با اشاره به حضور سه هزار واحد صنعتی و تولیدی در استان مرکزی گفت: بالاترین سطح اشتغال، کمترین میزان بیکاری و حجم بالای صادرات در استان مرکزی مزیت مهمی برای همکاری بانک‌ها و واحدهای اقتصادی فراهم آورده است و بانک توسعه تعاون در این دو سال توانسته است با پرداخت ۴۳۰۰میلیارد ریال تسهیلات در این استان سهم مهمی در این خصوص را به خود اختصاص دهد.

ارسال نظرات