مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی صبح امروز در کارگاه آموزشی دوروزه مدیران ارشد بانک توسعه تعاون گفت: بهره‌گیری صحیح و مناسب از ظرفیت بانک توسعه تعاون منجربه توسعه بخش تعاون خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۳۰۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، آبایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی صبح امروز در کارگاه آموزشی دو روزه مدیران ارشد، ستادی و استانی بانک توسعه تعاون گفت: بهره‌گیری صحیح و مناسب از ظرفیت بانک توسعه تعاون منجربه توسعه بخش تعاون خواهد شد.

آبایی با بیان این مطلب که بانک توسعه تعاون به‌عنوان تنها بانک توسعه‌ای و تخصصی بخش تعاون محسوب می‌گردد و مطابق اساسنامه می‌بایست ۷۰درصد از تسهیلات اعتباری این بانک به بخش تعاون تخصیص یابد علیرغم اینکه مجموعه عملکرد این بانک در سطح کشور و استان مرکزی رضایت تعاونگران را حاصل نموده است ولیکن با هم افزایی و اتکاء به ظرفیت درون بخشی و با تلاش‌ها و هماهنگی‌های بیشتر و انسجام بین بانک توسعه تعاون و اجزای محتلف بخش تعاون و سوق دادن منابع و نقدینگی موجود در بخش تعاون به بانک توسعه تعاون، این خدمات را می‌توان گسترش داد و زمینه ارتقاء کمی و کیفی بخش تعاون را فراهم ساخت.

وی در همین رابط افزود: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و بند الف تبصره ۱۸موفق به ارائه خدمات اشتغال‌زایی مناسبی در سطح کشور و استان گردید و مسلماً این انتظار وجود دارد تا فرصت مناسب برای بهره‌گیری هرچه بیشتر در بخش‌های تعاون و تشکل‌های تعاونی فراهم گردد.

وی همچنین اشاره کرد بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک توسعه‌ای و حمایتی با ارائه بسته‌های تشویقی خاص می‌تواند تسهیلات مناسبی را به بخش تعاون ارائه دهد.

ارسال نظرات