خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن آذربایجان غربی مطرح کرد

کارآفرینان از تولید چیپس میوه غفلت نکنند

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن آذربایجان غربی گفت: تولید و عرضه چیپس میوه، عرصه‌ای مناسب برای کارآفرینی و اشتغال‌زایی در آذربایجان غربی است.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۹۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

 میثم دیداریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، از آمادگی کارشناسان این مجموعه برای راه‌اندازی کارگاه تولید چیپس میوه و خرید تضمینی محصولات افراد فعال در این زمینه خبر داد و اظهار کرد: کسانی که کارگاه‌شان توسط کارشناسان این مجموعه راه‌اندازی می‌شود، محصولات آنها خریداری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در سراسر کشور به عنوان قطب کشاورزی شناخته می‌شود، ادامه داد: بنابراین استان ما بهترین ظرفیت را برای کارآفرینی در این زمینه دارد که صنایع تبدیلی یکی از این عرصه‌ها است.

این مسوول با بیان اینکه کارآفرین‌های موفق با این سازمان همکاری داشته و برای علاقه‌مندان به فعالیت اقتصادی مشاوره رایگان می‌دهند، اضافه کرد: افرادی که مایل به فعالیت بوده و برای اشتغال‌زایی در زمینه چیپس میوه، پرورش قارچ و کشت زعفران راغب هستند می‌توانند با شماره تلفن 09145579763 تماس بگیرند.

وی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه شهدای استان واقع در نه پله، خیابان مفتح (عسگرخان) کوچه جنب دبیرستان زهرا، ساختمان بسیج علمی طبقه اول مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات