حجت الاسلام تویسرکانی در نهمین جشنواره مالک اشتر:

نمایندگی سازمان بسیج در حال ورود به مقطعی جدید است/ اساس عقاید بر توحید و اساس عمل صالح بر تقواست

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت:با توجه به شرح آیه اول سوره نحل فرمان‌های الهی حتمی است و امر خدا باید اطاعت شود لذا مسئولین باید تمام احکام قانونی و شرعی در راستای خودسازی و اطاعت الهی رعایت کنند.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۹۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نهمین جشنواره سراسری مالک اشتر و مراسم آیین تجلیل از مدیران و مسئولین موفق نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مراسم امروز به منظور  تجلیل از خدمات سردار طهماسبی است و در کنار آن برخی انتصابات دیگر نیز صورت گرفته است.

حجت الاسلام تویسرکانی اضافه کرد: بنده احساس می‌کنم نمایندگی سازمان بسیج در حال ورود به مقطعی جدید است، در حقیقت مراسم های  تودیع و معارفه و جایگزین‌هایی که می آیند تغییراتی را ایجاد خواهند کرد.


وی در ادامه به شرح آیه اول سوره مبارکه نحل پرداخت و افزود: «اتی امر الله» اشاره بر چند مطلب دارد از جمله اینکه فرمان‌های الهی حتمی است و خداوند به وعده‌هایش عمل می کند و کار خدا در وقت خود انجام می‌شود، همچنین اینکه  اساس عقاید بر توحید و اساس عمل صالح بر تقواست.


نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ذیل شرح آیه اول از سوره مبارکه نحل تصریح کرد: باید به سنن الهی یقین داشته باشیم و امر خدا را اطاعت کنیم. لذا باید در راس امور، اصول رعایت گردد، حق الناس پایمال نشود ، از غرور و تکبر خودداری شود و ظلمی صورت نگیرد، آبروی افراد لحاظ گردد و دیگر نکات اخلاقی رعایت شود. 

حجت الاسلام تویسرکانی در پایان خدمات سردار طهماسبی را ارج نهاد و از وی تجلیل کرد.

ارسال نظرات