خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) با بیان اینکه این موکب طی روز‌های ۱۴ تا ۲۸ مهرماه جاری به زائران اربعین در کربلا خدمت‌رسانی می‌کرد، گفت: طی این ایام قریب ۶۰ هزار زائر اربعین از خدمات این موکب بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۸۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از كمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی موكب احمدبن موسی(ع)، مسعود راستی، مدیر اجرایی موكب در جمع خبرنگاران گفت: موكب احمدبن موسی(ع) طی روزهای 14 تا 28 مهرماه جاری در كربلای معلی به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌كرد.

وی با بیان اینكه در این ایام قریب 60 هزار نفر از زائران اربعین از خدمات این موكب بهره‌مند شدند، افزود: این خدمات شامل اسكان، پذیرایی، درمانگاه و امكانات رفاهی و بهداشتی بود.

راستی با یادآوری اینكه موكب احمدبن موسی(ع) بزرگترین موكب كربلا در ایام اربعین بوده است، گفت: قریب 250 نفر طی ایام اربعین به زائران در این موكب خدمت‌رسانی می‌كردند.

مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع) با تأكید بر اینكه این موكب كاملاً مردمی است و با كمك‌ها و نذورات مردم اداره می‌شود، گفت:‌ از مردم شریف و مؤمن استان فارس تقاضا داریم كه این موكب را متعلق به خود دانسته و برای انجام رسالتش در سال‌های آینده یاری دهند.

وی تأكید كرد: اگر موكب احمدبن موسی(ع) بخواهد در سال‌های آینده در كربلای معلی همچنان به فعالیت خود ادامه دهد، نیازمند مشاركت مردم برای تأمین هزینه‌های آن است.

راستی در پایان از تمام خیران و مردم نیك‌اندیش استان فارس، خادمان امام حسین(ع) و مسئولانی كه در برپایی موكب احمدبن موسی(ع) در كربلای معلی همكاری كرده‌اند، قدردانی كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها