خبرهای داغ:
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی تاکید کرد
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی بر ضرورت بالندگی روزافزون مراکز نیکوکاری در جهت توانمندسازی مددجویان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۷۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یونس فاتح در سومین اجلاسیه مراکز نیکوکاری استان با تاکید بر ضرورت رشد و بالندگی روزافزون این مراکز گفت: اشتغالزایی بعنوان ضرورت اساسی جامعه امروز است و مددجویان باید به سمت هدایت شغلی سوق یابند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های مراکز نیکوکاری در محرومیت زدایی افزود: رویکرد مسجد محوری مراکز نیکوکاری و ارتباط موثر با خیران اصول اساسی است.

فاتح، شفافیت را از نقاط برجسته اقدامات مراکز نیکوکاری عنوان کرده و گفت: باید در کنار توانمندی های مادی مددجویان، به نیازهای معنوی و فرهنگی آن ها نیز توجه شود.

وی تاکید کرد: کمیته امداد نهادی است که وظایف و رسالت آن از دل آیات قرآن گرفته شده و باید در جهت توانمند سازی محرومیت شب و روز نشناسیم.

فاتح ادامه داد: ارتقای شاخص های  فرهنگی برای برون رفت از محرومیت نیازمند برنامه ریزی مستمر است و در این راه باید از ظرفیت همه مراکز نیکوکاری استفاده کرد.

در پایان این جلسه روسای هیات عامل مراکز نیکوکاری استان از طرح های اشتغالزایی مددجویان بازدید کرده و از نزدیک در جریان ثمربخشی حمایت های مردم و خیران از کمیته امداد قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها