امام جمعه مرند:

غفلت از تربیت نسل جدید صدمات جبران ناپذیری دارد

امام جمعه مرند با بیان اینکه یک ‌پنجم جمعیت شهرستان دانش ‌آموز و معلم هستند، اظهار داشت: غفلت از آموزش و پرورش و تربیت نسل جدید، صدمات جبران‌ ناپذیری به کشور خواهد زد.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۴۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ علی نعمت ‌زاده، امروز در جلسه شورای پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرند، با اشاره به اهمیت تربیت نسل جدید ، از مدیران مدارس خواست اجرای هرگونه اجرای برنامه ها را به دانش آموزان بسپارند.

وی با تاکید بر لزوم میدان دادن به جوانان در اجرای امورات خاطرنشان کرد: مدارس هرگونه اجرای برنامه‌ ها را به دانش‌ آموزان بسپارند تا از این طریق آن ها با مسئولیت های اجتماعی آشنا شوند.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین بر ضرورت تشویق دانش آموزان برای حضور در نماز جمعه و جماعت افزود: باید دانش‌آموزان را با تشویق و تبیین جایگاه نماز، نه با اجبار و اکراه به حضور در نماز جمعه سوق داد.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری با اشاره به وجود مشکلات در حوزه فرهنگ عمومی تصریح کرد: فرهنگ انسان ‌دوستی جزء نظام اخلاقی مکتب اهل بیت علیهم‌السلام است و ما باید دنباله‌ رو این فرهنگ باشیم.

اباذر کاظمی؛ معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند نیز در این جلسه گفت: امسال نیز در راستای مسئولیت‌ دهی و تقویت مهارت‌ های اجتماعی، دانش‌ آموزان شهرستان عهده‌ دار میزبانی از نمازگزاران در نماز جمعه خواهند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار