کارگاه توانمند سازی هادیان سیاسی پایور سیستان و بلوچستان برگزار شد

کارگاه توانمند سازی هادیان سیاسی پایور سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۹۱۸۵۲۰۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار یاسر میر معاون سیاسی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه کارگاه توانمند سازی هادیان سیاسی پایور که در مرکز تابش شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: در کارگاه توانمند سازی هادیان سیاسی پایور استان در سال جاری بر حسب نیازی که خود هادیان سیاسی اعلام کرده اند و بر اساس نیازها وتخصص اعلام شده این جلسات آموزی برنامه ریزی و برگزار می شود.

وی با اشاره به کارگاه توانمند سازی هادیان سیاسی پایور سپاه سلمان که طی امروز در حال برگزاری است، بیان کرد: هدف از برگزاری کارگاه ها و جلسه توانمندسازی هادیان سیاسی پایور استان با توجه به پیچیدگی تحولات سیاسی و وضعیت تخصصی عمل کردن هادیان سیاسی در مباحث تخصصی جامعه و پرداختن به کار کارشناسی دقیق است.

وی افزود: در سال گذشته معاونت سیاسی سپاه برای هادیان سیاسی گرایش های تخصصی را انتخاب کرده که در این راستا و طی  سال گذشته، ۴ کارگاه جریان شناسی، مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای، و مسائل اقتصادی را برگزار کرده ایم و امسال هم به همین شکل چهار کارگروه تشکیل خواهد شد.

میر بیان کرد: در کارگاه توانمندسازی امروز، بیش از ۱۰۰ نفر از فرماندهان و مسئولین دفاتر نمایندگی و هادیان سیاسی پایور حضور دارند که در یک دوره یک روزه آموزش‌های لازم را سپری خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات