خبرهای داغ:
دبیر جامعه روحانیت کاشان در مراسم معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان؛
حجت الاسلام شاه فضل گفت: آیت الله فاضل لنکرانی می‌فرماید، حاصل ۵۰ سال طلبگی من انجام واجبات و خدمت رسانی به مردم است و بزرگترین مستحب خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۱۸۵۱۹۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان حجت الاسلام علیرضا شاه فضل صیح امروز در مراسم معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: هنر ذوالقرنین در این بود که هرکاری به او محول می‌شد به بهترین شکل ممکن انجام می‌داد.
 
وی افزود: ذوالقرنین به غرب و شرق عالم مسافرت کرد و از امکاناتی که خداوند به او داده بود برای خدمت به مردم استفاده کرد و نهایتا خداوند می‌فرماید هرآنچه را ذوالقرنین می‌خواست به او داده می‌شد.
 
حجت الاسلام شاه فضل گفت: خداوند داستان ذوالقرنین را بیان نکرده است تا او را تشویق کنیم، بلکه خداوند با بیان داستان ذوالقرنین اعلام می‌کند این رفتار‌ها را با همه انسان‌ها دارد.
 
به گفته وی خداوند امکانات لازم برای خدمت به مردم در اختیارهمه بندگان خودش قرار می‌دهد و چنانچه از این امکانات برای خدمت رسانی به مردم استفاده کند خداوند نیز فرصت بیشتری برای خدمت به مردم در اختیار او قرار خواهد داد.
 
دبیر جامعه روحانیت کاشان ادامه داد: اگر انسان با گرفتن مسؤولیت و پست و مقام و جایگاهی نتواند برای خدمت به مردم استفاده کند و فرصت سوزی کند و حق خود را بر حق دیگران مقدم بداند و به فکر منافع شخصی و اقوام و اطرفیان خود باشد، فرصت‌هایی که در اختیارش قرار داده شده از او گرفته خواهد شد.
 
حجت الاسلام شاه فضل گفت: همه انسان‌ها براساس موقعیت و جایگاهی که دارند در معرض فرصت خدمت به مردم قرار دارند که اگر از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنند این فرصت از دست خواهد رفت.
 
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: آیت الله فاضل لنکرانی می‌فرماید، حاصل ۵۰ سال تجربه طلبگی من در انجام واجبات و خدمت رسانی به مردم است و بزرگترین مستحب برای انسان خدمت به مردم است.
 
لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله دکتر کوچکی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی کاشان تقدیر و تجلیل شد و برای دکتر مروجی رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی کاشان آرزوی موفقیت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها