سرویس های خبری
‌استان ها
‌اقشار
سایر خدمات
کد خبر: ۹۱۸۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸- ۰۶: ۱۱
به گفته ضامنی، دعوای پول خرد همیشه بین مسافران و رانندگان تاکسی وجود دارد و این مسئله بیشترین تخلف رانندگان تاکسی محسوب می‌شود.
به گزارش خبرگزاری بسیج، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی گفت: نظارت بر کار تاکسی‌ها به چند روش انجام می‌شود. نظارت مسئول خطوط و بازرسان سازمان تاکسیرانی به صورت مداوم انجام می‌شود.


مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی افزود: سومین و بهترین نظارت، نظارت شهروندان است که در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی یا تماس با سامانه ۱۸۸۸ در تهران، تخلف رانندگان تاکسی را گزارش دهند.

 


ضامنی گفت: سامانه‌های گزارش تخلفات رانندگان تاکسی در شهر متفاوت است و شهرداری هر شهر سامانه جداگانه‌ای دارد.

وی تاکسی ادامه داد: ما به عنوان مسئول باید به نحوی چارچوب‌ها را تعیین کنیم که بستری برای تخلف ایجاد نشود. به عنوان مثال برخی مصوبات شورای شهر مانند تعیین کرایه تاکسی، باعث تخلف اجباری می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی درباره بیشترین نوع تخلف رانندگان افزود: با توجه به کمبود پول خرد در کشور، رانندگانی که از مسافر بیشتر کرایه می‌گیرند، متخلف محسوب می‌شوند که بهتر است این مصوبات اصلاح شود.

ضامنی گفت: ایجاد مزاحمت برای نوامیس در بین رانندگان تاکسی بسیار کم دیده می‌شود، زیرا تاکسی‌ها شناسنامه دارند، رانندگان توسط سازمان قابل پیگرد هستند بنابراین اطمینان شهروندان به تاکسی‌ها بسیار در این زمینه بالا است.

دومین تخلف رانندگان تاکسی‌ها درخواست دربستی به خصوص در روزهای بارانی و برفی است که در صورت گزارش این تخلفات در کمیته انضباطی، با رانندگان خاطی بر خورد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar
آخرین اخبار
tc_sar
tl_sar