خبرهای داغ:
جمالی پور گفت: آمده ام خدمت کنم و در حالی که چند مسئولیت مهم اقتصادی به من پیشنهاد شد اما نپذیرفتم چرا که از نظر بنده در این شرایط می توانم در سنگر دیگری بهتر خدمت کنم و در مسیر حل مشکلات یک شهر سهیم باشم.
کد خبر: ۹۱۸۵۱۸۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور در شورای اداری استان قزوین که عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران و مسوولان استانی برگزار شد با اشاره به تجمع میلیونی اربعین حسینی بیان کرد: اربعین حسینی حماسه ای بزرگ در بین شیعیان است و در چند سال اخیر این موضوع به حماسه جهانی تبدیل شده است و در این حماسه پرچم همه کشورها حضور داشته و همه مردم از ملیت های مختلف در این پیاده روی جهانی شرکت می کنند.

وی گفت: این امر موجب شده استکبار جهانی به لرزه درآید و این حرکت دشمنان را از صحنه خارج کرده و از افرادی که در این مسیر وجود دارند صیانت می کند که ادامه ظهور امام زمان خواهد بود و باید تلاش کنیم به عنوان انسجام ملی به این حرکت جهانی نگاه کنیم که اعتقادات مردم را محکم تر می کند.

استاندار قزوین اظهار کرد: همه ما باید به هم کمک کنیم. ما اگر دست هم را نگیریم و ظرفیت های هم را بسیج نکنیم کاری از پیش نخواهیم برد. متاسفانه گاها بر اساس برداشت هایمان یکدیگر را قضاوت می کنیم که این امر فاصله ها را زیاد می کند و نهایتا موجب می شود کارهایی را انجام دهیم که به نفع کشور نیست.

جمالی پور عنوان کرد: دشمن همه ظرفیت های خود برای ابتذال فرهنگی و ضربه به ظرفیت های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی ما را بسیج کرده و یکی از نشانه های این امر را می توان در اتحاد همسایگان با دشمن دید.

وی افزود: رمز پیروزی انقلاب و ماندگاری آن، وحدت است. معنای وحدت این نیست که از اشتباهات بگذریم و آنها را نادیده بگیریم بلکه این است که از تخریب جلوگیری کنیم. انسان جایز الخطاست و برای اینکه دچار خطا نشود امر به معروف توصیه شده اما تخریب مسیر سازندگی را از بین می برد.

استاندار قزوین تصریح کرد: دشمن برای ایجاد تفرقه، دامنه دشمنی بین مسوولان را ایجاد کرده و در این میان وظیفه ما سنگین است چرا که هیچ زمانی انقلاب اسلامی چنین وضعیتی نداشته است و رویه امروز دشمن، نشان می دهد که عزم خود را برای براندازی نظام جزم کرده اما از انسجام مردم می ترسد و می داند که با تخریب و چند دستگی و تهمت می تواند بین جامعه نفوذ کند.

برای خدمت آمده ام

جمالی پور خاطرنشان کرد: آمده ام خدمت کنم و در حالی که چند مسئولیت مهم اقتصادی به من پیشنهاد شد اما نپذیرفتم چرا که از نظر بنده در این شرایط می توانم در سنگر دیگری بهتر خدمت کنم و در مسیر حل مشکلات یک شهر سهیم باشم.

وی با اشاره به دیدگاه خود در مورد انتخاب مدیران بومی اضافه کرد: باور من نیروی بومی است چه زن و چه مرد اما برای من تخصص مهم است زیرا راه پیشرفت کشور اعتماد به افراد متخصص، توانمند و متعهد است.

استاندار قزوین تاکید کرد: رفیق بازی در انتصاب ها موجب ضرر و زیان به مردم شده لذا امروز من تلاش خواهم کرد ضوابط بر روابط حاکم شود به همین دلیل باور دارم باید ابتدا از نیروهای بومی استان استفاده کنیم، نیروهایی که در استانداری و فرمانداری کار می کنند حقشان است در مناصب سیاسی مسئولیت داشته باشند و ترقی کنند.

جمالی پور با خطاب قرار دادن زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دغدغه شما نمایندگان را قبول می کنم اما تخصص برای من مهم است و اولین انتصاب من بر اساس تخصص بود. زیرا دیدم بودجه استان قزوین بسیار پایین است و سرکار خانم نانگیر از افرادی بود که در بودجه تخصص خوبی داشته و می تواند در کنار رئیس سازمان برنامه و بودجه که ایشان هم فرد توانمندی است قرار گرفته تا جایگاه اعتباری استان بر اساس استدلال کارشناسی ارتقا پیدا کند و در این مدت کوتاه نتوانستم از استان کسی را پیدا کنم و فرصت از دست می رفت.

هیچ صنعتگری نباید پشت درهای اتاق مدیران معطل شود

استاندار قزوین افزود: راه سختی در پیش داریم و همه باید کمر همت ببندند و مدیران در وزارتخانه پیگیری کنند، ما چانه زنی کنیم و با معاونان رئیس جمهور جلسه بگذاریم و آنها را توجیه کنیم تا وضعیت استان بهتر شود و این کار نیروی متخصص لازم دارد.

جمالی پور اضافه کرد: اگر در بررسی ها فرد مورد نظر در استان پیدا نشد از جای دیگر نیروی متخصص می آورم و زن و مرد و بومی و غیر بومی برایم مهم نیست.

وی بیان کرد: انتطارم از مدیران این است کمربند خدمت را محکم ببندند و به مردم و رونق تولید خدمت کنند و اگر صنعتگر و تولیدکننده ای وارد دفتر کار آنها شود عزت واحترام بگذارند و آنها را تکریم کنند زیرا در این شرایط همه این بزرگواران مبارزان کشور در عرصه اقتصاد محسوب می شوند که با وطن پرستی وارد کار سختی شده اند تا اشتغال و اقتصاد کشور آسیب نبیند.

استاندار قزوین تصریح کرد: هیچ تولید کننده و صنعتگری نباید پشت درهای اتاق مدیران معطل شود و حق نداریم کار این افراد را به فردا موکول کنیم زیرا برخی مشکلات امروز ناشی از اشتباهات گذشته ما مدیران است و ما رسالت داریم در حمایت از تولید قوانین را هم به نفع تولبد کننده تفسیر کنیم و اگر استعلامی در ۲۰ روزه داده نشود مواخده خواهیم کرد.

 

لزوم حضور مدیران در محل کار

وی بیان کرد: بررسی ها نشان می دهد برخی مدیران سه روز در هفته در ماموریت تهران هستند لذا از این پس همه ماموریتها رصد می شود و هر ماموریتی که برای تسریع در کارها و مفید بوده و با اطلاع استانداری باشد مانعی ندارد.

استاندار قزوین از اهمیت انتخابات این دوره هم گفت و تصریح کرد: انتخابات یک رویداد بزرگ ملی است که مشارکت مردم موجب تقویت امنیت، عزت، اقتدار و وحدت کشور می شود.

وی اضافه کرد: باید مشارکت مردم را را بیشتر کنیم و با تقویت اعتماد آفرینی و امید از کارهای خوب انجام شده مردم را مطلع کنیم و از غبارآلود شدن فضا جلوگیری کنیم.

جمالی پور گفت: هدف گذاری ما در کنار امید بخشی در مردم تحقق مشارکت ۷۰ درصدی است و در این میان اکیدا توصیه می شود که امکانات دولتی در اختیار مدیران است و بیت المال محسوب می شود نباید در اختیار کسی قرار گیرد و نمی توانید علیه و له نامزردی موضع گیری کنید.

جمالی پور اضافه کرد: دستگاه های اجرایی علیه یکدیگر نباید شکایت کنند و هر اختلافی دارید بین خودتان حل کنید. شکایت در شان دستگاه اجرایی نیست.

 

1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها