خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی

نمی توانم نسبت به بی عدالتی و ظلم بی تفاوت باشم/چرا استاندار به وعده خود عمل نکرد

زرآبادی گفت: من نمی توانم نسبت به بی عدالتی و ظلم بی تفاوت باشم و انتظار داشته باشم که مردم دوباره من را بعنوان نماینده خود انتخاب کنند
کد خبر: ۹۱۸۵۱۸۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سیده حمیده زرآبادی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به انتخاب مدیران غیربومی خطاب به استاندار قزوین بیان کرد: در جلسه معارفه خود به این موضوع تاکید کردید که از مدیران بومی استفاده خواهید کرد اما آنچه امروز در انتخاب مدیران دیده می شود برخلاف گفته شما می باشد.

وی گفت: پیش از شما استاندارانی بودند و افراد غیر بومی را به استان آوردند اما آنها با شما دو تفاوت داشتند که نه گفتند از مدیران بومی استفاده خواهند کرد و نه توانمندی مدیران و زنان و مردان این شهر را نادیده گرفتند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک اظهار کرد: شما در استانی هستید که خاستگاه اندیشمندان و بزرگان بوده و توانمندی در دستان زنان و مردان این سرزمین است و به تنهایی می توانند نه تنها یک استان بلکه یک کشور را اداره کنند.

زرآبادی با طرح سوال از استاندار قزوین عنوان کرد: مدیران توانمند غیربومی برای استان قزوین چه کردند؟ موضوع بیمارستان، آب شهرستان آبیک، موضاعات نظارتی، معیشتی هیچ یک حل نشده است.

وی افزود: من امروزاز تریبون شورای اداری استان سخن می گویم و بزودی از تریبون مجلس سخنانم را خواهم گفت و برای اینکه شکایتی وجود نداشته باشد امروز از شما می خواهم که به این امر رسیدگی شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک تصریح کرد: نگران حرکات اقتصادی برخی افراد هستم و از دستگاه های نظارتی اعم از اطلاعات، دادستان، بازرسی درخواست می کنم هوشیار باشند و پیش از اینکه اتفاقی بیفتد، نگذارند مشکلی ایجاد شود و مردم متضرر شوند.

زرآبادی اضافه کرد: اجازه نمی دهیم افراد ناتوان در مسئولیت های بزرگ حاضر شوند و به بی اعتمادی مردم دامن بزنند و قرار نیست یک مدیر ضعیف با یک استعفا از بار مسئولیت شانه خالی کند و پاسخگوی عملکرد خود نباشد. بارها از مسوولان خواستم که به این امر رسیدگی کنند و ترتیب عمل داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: من نمی توانم نسبت به بی عدالتی و ظلم بی تفاوت باشم و انتظار داشته باشم که مردم دوباره من را بعنوان نماینده خود انتخاب کنند. امیدوارم مدیران استان توجه داشته باشند که وظیفه اصلی آنها خدمت به مردم و حل مشکلات مردم است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحث ارباب رجوع و حل مشکلات مردم باید دغدغه مدیران باشد و خروجی جلسات باید برای مردم قابل درک باشد چرا که بسیاری از مشکلات نیاز به اعتبارات ندارد بلکه مدیریت می خواهد.

زرآبادی ضمن تقدیر از مدیران پرتلاش استان گفت: باید بدانیم که مشکلات مردم با دستان شما مدیران حل می شود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها