خبرهای داغ:
حجت الاسلام موسوی گفت: وضع نماز استان مطلوب نبوده و در جایگاه نماز شیعه نیست.
کد خبر: ۹۱۸۵۱۸۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شورای اداری استان با حضور هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و مدیران و مسوولان استانی در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام سید قریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین در این مراسم با اشاره به وضعیت نماز در استان بیان کرد: وضع نماز استان مطلوب نبوده و در جایگاه نماز شیعه نیست.

وی گفت: شما مدیران، مسوول ادارت استان هستید شما شهر را آباد می کنید اما شهر آباد، انسان زنده معنوی می خواهد. همانطور که عمران و آبادانی را مد نظر دارید باید به امور معنوی نیز اهمیت دهید.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد: استان قزوین سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده تا ما امروز با آرامش در این مکان نشسته ایم. ما مدیون خون شهدا هستیم و مساله نماز در راس برنامه های شهدا بوده است.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: اسناد بالادستی ما قرآن است و سفارش پیامبر نماز بوده است متاسفانه وضع مساجد و نمازخانه های استان خوب نیست و از همه استان و مسوولان برای اقامه نماز استمداد می طلبم.

وی افزود: باید برای نماز دغدغه داشته باشیم وقتی نمازخانه ادارات خالی است باید دغدغه داشته باشید. برخی مدیران پیوسته در نماز هستند و برخی دیگر اینگونه نیستند و نمی توان از مدیری که در صف نماز اداره، حاضر نمی شود انتظار داشت که دیگران را به این امر دعوت نماید و مهم است که در این زمینه از خود شروع کنید.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها