خبرهای داغ:
کارگاه‌های آموزشی در دبستان دخترانه شهید بهرامی روستای حسین آباد کالپوش از توابع شهرستان میامی و پیشگیری از مسمومیت‌ها به مناسبت هفته ملی غذا توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۸۵۱۵۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
برگزاری کارگاه آموزشی در دبستان شهید بهرامی بخش کالپوش میامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این کارگاه مهندس خوش گفتار کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود درخصوص آشنایی با برچسب اصالت کالا‌های سلامت محور، نشانگر رنگی تغذیه ای، ضرورت کاهش مصرف قند، نمک و چربی مطالبی را ارائه نمود.
اعظم السادات منتظری کارشناس امور دارویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز ضمن آشنایی دانش آموزان با انواع اشکال دارویی و نحوه مصرف آنتی بیوتیک‌ها بر ضرورت کامل نمودن دوره درمان و عمل به دستورات پزشک تجویز کننده دارو‌ها تاکید نمود.
در این کارگاه دانش آموزان دبستان دخترانه شهید بهرامی روستای حسین آباد کالپوش با راه‌های پیشگیری از مسمومیت‌های غذایی و دارویی و مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن و معرفی آنتی بیوتیک‌ها و نحوه مصرف منطقی آن‌ها، آشنایی با شپش سر و راه‌های پیشگیری و درمان آن آشنا شدند.
همچنین معاونت غذا ودارو دانشگاه با پذیرایی بسته‌های صبحانه سالم، لوازم التحریر مندرج به پیام‌های آموزشی، برگزاری مسابقه وتقدیر از برندگان شرکت کننده در مسابقه به کارگاه یک روزه خود پایان دادند
ارسال نظرات
پر بیننده ها