فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به پاس سال‌ها تلاش و کوشش خالصانه در خدمتگذاری به مواکب عزاداری و هیئات حسینی دارالارشاد اردبیل و مجاهدت در راه ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام با مداح عاشورایی و رزمنده جانباز بسیجی" حاج سید محمد عاملی"دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۸۵۱۵۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

دیدار فرمانده سپاه استان اردبیل با مداح اهل بیت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان اردبیل در دیدار با مداح عاشورایی،رزمنده جانباز بسیجی، حاج سید محمد عاملی؛ به پاس سالها تلاش و کوشش خالصانه در خدمتگذاری به مواکب عزاداری و هیئات حسینی دارالارشاد اردبیل و مجاهدت در راه ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام بویژه نهضت عاشورای امام حسین علیه السلام تجلیل و قدردانی نمود.

سردار بابازاده در این دیدار اظهار داشت: ذاکران و مدیحه‌سرایان حسینی(ع) سرمایه و ذخیره‌ای برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب هستند و از این سرمایه باید در جهت اهداف حسینی و فاطمی و تبیین معارف انقلاب استفاده کرد.

وی تاکید داشت: امروز دشمنان اسلام با جنگ نرم، ایجاد شبهات، ترویج فساد و بی‌بند و باری به مقابله با نظام اسلامی آمده‌اند و وظیفه ما ایجاب می‌کند که با محتوابخشی به مراثی و مدایح اهل بیت(ع) ارزش‌های دینی را در جامعه ترویج و نسل جوان و نوجوان را از افتادن در دام سلطه‌گران برحذر داریم.

ارسال نظرات