خبرهای داغ:
فرماندار قم بابیان این‌که امسال استقبال خوبی از قرارگاه اربعین شده است، گفت: تاکنون به بیش از ۸۰ هزار نفر از زائران کربلای معلی در قرارگاه اربعین قم خدمت‌رسانی صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۱۸۵۰۷۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مرتضی حیدری در گفتگویی با اشاره به خدمت‌رسانی قرارگاه اربعین به زائران کربلا در شهر مقدس قم، اظهار داشت: امام حسین (ع) کاری کرده است که در این‌گونه مراسم‌ها همه پای‌کار بیایند و بدون هیچ چشمداشتی امکانات خودشان را در اختیار موکب‌ها قرار دهند.

وی ادامه داد: امسال نیز قرارگاه اربعین قم در مصلای قدس با مشارکت خود مردم و سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی وارد عمل شده و توانسته پذیرایی خوبی از زائران داشته باشد.

حیدری بابیان این‌که تا امروز تعامل بسیار خوبی در شهر قم صورت گرفته است، افزود: واقعاً امام حسین (ع) کشتی نجات است و اگر کسی روی این کشتی سوار شود نجات پیدا خواهد کرد و همین موضوع تمامی مشکلات را برای متصدیان این قرارگاه آسان کرده است.

وی ادامه داد: ترویج مکتب و راه امام حسین (ع) یکی از اهداف اصلی برپایی قرارگاه اربعین است که بحمدالله امسال با استقبال خوبی نسبت به سال‌های گذشته به‌خصوص از سوی مسلمانان کشور‌هایی نظیر پاکستان روبرو شده است.

فرماندار قم ابراز داشت: امسال با تجربیاتی که متصدیان از سال‌های گذشته داشتند خدمت‌رسانی به مردم باشکوه و نظم بیشتری همراه است.

وی بابیان این‌که به‌صورت مداوم پیگیر خدمت‌رسانی به زائران هستیم، گفت: به‌صورت مداوم و مستمر جلسات ستاد اربعین در حال برگزاری است و تمامی موانعی که در مسیر کار به وجود می‌آید در این ستاد مطرح و برطرف می‌شود.

حیدری افزود: تاکنون بالای ۸۰ هزار نفر تاکنون از خدمات این قرارگاه بهره‌مند شده‌اند و بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته قرارگاه تا ۱۵ آبان دایر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها