فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه شکست حصر رسانه ای اربعین نشان داد دشمن در برابر اراده ملت های مسلمان ضعیف و ناتوان است گفت: امسال با مطرح شدن شعار جهانی «حب الحسین یجمعنا» خط بطلانی بر حرکت های مذبوحانه جریان های استکباری، صهیونیستی و منحرف از اسلام کشید.
کد خبر: ۹۱۸۵۰۱۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به شکست حصر رسانه‌ای اربعین و ترند شدن جهانی هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در شبکه‌های اجتماعی، گفت: کار حضرت زینب(س) بعد از واقعه عاشورا و تبیین حرکت و قیام امام حسین(ع) تا اربعین حسینی سبب ماندگاری حماسه عاشورا شد و در واقع حضرت زینب(س) رسالت امام حسین(ع) را ادامه داد و از تحریف اسلام ناب محمدی(ص) جلوگیری کرد.

کریمی اظهار کرد: واقعه عاشورا یک جریان حقی بود که قبل از عاشورا شروع و در روز عاشورا تکمیل شد و این حماسه زیربنایی برای حرکت جبهه حق در تاریخ شد.

وی با بیان اینکه جریان اربعین حسینی به گفته مقام معظم رهبری یک کنگره عظیم است که همه دوستداران امام حسین(ع) را هر ساله دور هم جمع می کند، گفت: امروز پس از گذشت سالها از حماسه عاشورا نه تنها نور حق خاموش نشده است بلکه ما در اربعین حسینی می بینیم قیام عاشورا همچنان حی و زنده است و این چراغ پر فروغ تر از گذشته در امت های اسلامی می درخشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز شاهد برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی با حضور۲۰ میلیونی از ملت های مختلف با مذاهب گوناگون هستیم که این کنگره کاملا مردمی برگزار می شود و مردم ارادت خود را نسبت به خاندان پیامبر(ص) در این کنگره ابراز می کنند.

کریمی با تاکید بر اینکه شکست حصر رسانه ای اربعین نشان داد دشمن در برابر اراده ملت های مسلمان ضعیف و ناتوان است اظهار کرد: امسال با مطرح شدن شعار جهانی «حب الحسین یجمعنا» خط بطلانی بر حرکت های مذبوحانه جریان های استکباری، صهیونیستی و منحرف از اسلام کشید.

وی با اشاره به تحرکات دشمن برای انزوا بردن حرکت عظیم اربعین حسینی بیان کرد: جریان های استکباری با رسانه های وابسته ای که داشتند با مقاومت کردن علیه جریان عظیم اربعین حسینی قصد ایجاد تفرقه و برهم زدن امت مسلمان را داشتند که این کار با تمهیدات نائب امام زمان(ع) مقام معظم رهبری خنثی شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی جهانی شدن شعار «حب الحسین یجمعنا» را آغاز کار امت اسلام برای تشکیل تمدن اسلامی خواند و افزود: این شعار یک شعار راهبردی بود وحدت امت اسلامی را بیش از گذشته تقویت کرد و تمام تلاش های دشمنان قسم خورده را در نطفه خفه کرد.

وی خاطر نشان کرد: اربعین حسینی یک شروع برای خلق حماسه های دیگر حسینی است و همانگونه که امت اسلامی در این اربعین حسینی این رویداد عظیم را خلق کردند باید حماسه های دیگر را نیز خلق کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری فتح خرمشهرها باید استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات