فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:در مجموع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از فرمایشات رهبری در 26 رسته رزمی به خودکفایی کامل رسیده است.
کد خبر: ۹۱۸۵۰۱۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

به  گزارش خبرگزاری بسیج؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری، روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران زنجان اظهار داشت: آنچه که امروز به عنوان تجهیزات دفاعی در نیروی زمینی ارتش مورد استفاده قرار می‌گیرد و برخی از این تجهیزات نیز در آینده استفاده خواهد شد، به واسطه دانش دانشمندان نیروی زمینی ارتش بوده و در این راه وزارت دفاع نیز همکاری‌های لازم را با این نیرو داشته است.

 

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه حضور نیروی زمینی ارتش در مرزهای کشورمان به معنی وجود تهدید و خطر در مرزها نیست، افزود: فعل و انفعالات آن‌سوی مرزها به دقت پایش می‌شود تا امنیت در مرزهای کشور بطور کامل، تامین و برقرار شود.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با یادآوری اینکه ارتش در روزهای اخیر به واسطه انجام پیاده‌روی بزرگ اربعین، حضور پررنگی در مرزهای کشور داشت، بیان کرد: اگر بخواهیم حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در این ایام را در قالب یک جمله خلاصه کنیم، باید گفت که ارتش در این ایام حضوری مسئولانه داشت و توانست همه امکانات و تجهیزات خود را برای آسایش زائران به خدمت بگیرد.

 

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه ارتش در زمینه خودکفایی و مهم‌تر از آن در خصوص خوداتکایی عملکرد موفقی داشته و این موفقیت‌ها را امروز می‌توان به عینه مشاهده کرد، افزود: یکی از اقدامات ارزشمندی که توسط ارتش صورت گرفته، به‌روزرسانی تجهیزاتی است که مورد نیاز این نیرو بوده است. علاوه بر این، آماده کردن انواع تجهیزات دفاعی متناسب با جنگ‌های احتمالی که ممکن است در آینده رخ دهد نیز از دیگر توفیقات نیروی زمینی ارتش بوده است..

 

وی با بیان اینکه چگونگی و الگوی جنگ‌های آینده رصد می‌شود، ادامه داد: در این زمینه انواع تجهیزات ضد زره، سیگنالی و راداری و بالگردی در حال آماده شدن است تا در جنگ‌های آینده هم ارتش موفق و سربلند باشد.

 

حیدری اضافه کرد: امید است، قابلیت‌های نظامی و دفاعی ما به کشورهای دوست و مسلمان و برادر سرریز شود تا آنها نیز از این علم، صنعت و فناوری بهره‌‌مند شوند.

ارسال نظرات