سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بیش از ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح استان‌ اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۴۹۹۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

برگزاری ۶۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در استان‌ اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در اردبیل اظهار کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح استان با همکاری آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش‌آموزی و نواحی مقاومت بسیج سپاه استان در سطح مدارس برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های فرهنگی این هفته در سطح استان، افزود: هفته بسیج دانش‌آموزی فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای دانش‌آموز به نسل جوان در گام دوم انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: آیین صبحگاه هفته بسیج دانش‌آموزی در سراسر مدارس استان، اعزام دانش‌آموزان دختر استان به راهیان نور شمال‌غرب، دیدار اعضای کمیته پیشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان و دانش‌آموزان نخبه بسیجی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه استان، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی ادامه داد: دیدار دانش‌آموزان نخبه بسیجی با استاندار اردبیل، برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت استکبارستیزی در مدارس استان، برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز با محوریت مدرسه، رونمایی از کتاب حبیب حرم در اردبیل، حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه، تشکیل میقات صالحین و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

عبدی با اشاره به لزوم حضور حداکثری آحاد و اقشار مختلف مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، گفت: دانش‌آموزان و نوجوان ایران اسلامی به همراه آحاد و اقشار مختلف مردم استان یک بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه با آرمان امام شهدا و شهدای دانش‌آموز تجدید بیعت کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار