نخبه بسیجی کمیجانی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد:

راه حل مشکلات اقتصادی تکیه به جوانان کشور است نه نگاه به غرب/ جوانان انقلابی با تکیه بر ظرفیت ها گام دوم انقلاب را محکم بردارند

محمود چهرقانی گفت: جوانان انقلابی از نسل دفاع مقدس و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی گام اول را محکم و استوار برداشتند و امروز نوبت به جوانان انقلابی است که با تکیه بر ظرفیت های کشور گام دوم را با اقتدار شروع کنند.
کد خبر: ۹۱۸۴۹۸۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ محمود چهرقانی نخبه بسیجی شهرستان کمیجان در گفتگوی اختصاصی با بسیج گفت: با روی کار آمدن دولتی که تمام امید خود را در برجام و وابستگی به غرب گذاشته بود و به اعتقاد همه كارشناسان راه حل مشکلات اقتصادی سهیم کردن مردم است نه نگاه به غرب،بعضی ها فکر می کنند با وابستگی به غرب مشکلات جامعه حل می شود، در حالی که قضیه برعکس است و نباید برای عبور از سختی ها و تحریمها با دشمن سازش کرد.

وی در همین خصوص تصریح کرد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و دولت همه ظرفیت های درون کشور را تعطیل کرده است تا گشایش اقتصادی توسط اروپایی ها با تصویب قراردادهایی استعماری انجام شود و وعده های پوچ اروپا باعث نابودی اقتصاد کشور خواهد شد به این دلیل که اروپایی ها با تحریم های آمریکا هماهنگ هستند و با اتحادی که غیر مستقیم بین آنها وجود دارند می خواهند مردم را تحت فشار بگذارند.

چهرقانی عنوان کرد: دولتمردان کشور باید اعتقاد قلبی به تفکر انقلابی داشته باشند و راهکار برون رفت از شرایط اقتصادی را درون سازی کشور بدانند و استفاده از ظرفیت های کشور را در دستور کار خود بگذارند.

وی افزود: جوانان انقلابی از نسل دفاع مقدس و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی گام اول را به طور محکم و استوار برداشتند و امروز نوبت به جوانان انقلابی است که با تکیه بر ظرفیت های کشور گام دوم را با اقتدار شروع کنند.

این فعال دانشجویی در همین خصوص تصریح کرد: مسئولین دولتی با توجیه اینکه نباید دورتادور کشور سیم خاردار ببندیم و تعامل را قطع کنیم،انقلاب اسلامی با اعتقاد به تعامل با دنیا قصد پیشرفت و توسعه دارد ولی تفکر برخی در داخل ، تعامل فقط با کشورهای استعمارگر و استکباری خوب است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: راهبرد دشمنان در فتنه انگیزی در داخل کشور ترساندن مسئولین و گروگانگیری ذهن مردم است ولی امروز جهادی که برای مقابله با دشمنان باید انجام شود نترسیدن از دشمنان و به تعبیر قرآن «لاتخافوا و لاتحزنوا» است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات