حجت الاسلام شاه بیگی گفت: مردم و مسئولین هر زمانی که از ولایت فاصله گرفتند مشکلاتمان زیادتر شده است و هرجایی که با ولایت بوده‌ایم به اقتدار و پیشرفت دست پیدا کردیم.
کد خبر: ۹۱۸۴۹۸۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ حجت الاسلام شاه بیگی کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با بسیج گفت: حرکت و سیره عملی و گفتاری امیرالمومنین (ع) سرشار از عبرت ها و درس های بزرگ برای جامعه امروز ما است، متأسفانه از زمان واقعه غدیر جریانی به دنبال حذف سیره امیرالمومنین(ع) است و در حقیقت با توجه به مشکلات و آسیب هایی که در اطرافمان مشاهده می کنیم به این نتیجه می رسیم که تا حدودی این جریان موفق شده است.

وی افزود:ولایت ستون خیمه اسلام محسوب می شود و هرکسی بخواهد به این ستون آسیب وارد کند با اصل اسلام مشکل دارد؛ مأموریت شیعیان امیرالمومنین(ع) این است که بتوانند این ستون را تقویت کنند، همچنین کمال مومنین در استحکام این ستون است.

این کارشناس دینی با اشاره به لزوم الگوپذیری جوانان از سیره علوی گفت: مأموریت ما شیعیان این است که مسئله ولایت ایشان را برای مردم و به خصوص نسل جدید تبیین کنیم، هرچقدر بتوانیم جوانان را با زندگی علوی و مفهوم ولایت مأنوس کنیم برای آینده کشور کادر سازی خواهیم کرد.

حجت الاسلام شاه بیگی گفت: آخرت اندیشی امیرالمومنین(ع) امروز باید سرلوحه زندگی ما باشد؛ متأسفانه هرچقدر به سمت جلو و آینده پیش می رویم مادی گراتر و دنیا پرست تر شده و همین باعث ایجاد مشکلاتی برای جامعه امروز شده است.

وی در همین خصوص ادامه داد: با توجه به گسترش دایره آسیب های اجتماعی، به نظر می رسد که خطبه های اجتماعی و اخلاقی نهج البلاغه امروز مهمترین راهکار برای برخورد با اینگونه معضلات است.

این کارشناس دینی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در خارج با اصل ولایت مشکل دارند کما اینکه در فتنه 88 دیدیم کسانی که علیه انقلاب شعار دادند با اصل مفهوم ولایت مشکل داشتند چرا که هرجا مفهوم ولایت جاری باشد دشمنان مأیوس و نگران هستند.

حجت الاسلام شاه بیگی در پایان گفت: مردم و مسئولین هر زمانی که از ولایت فاصله گرفتند مشکلاتمان زیادتر شده است و هرجایی که با ولایت بوده‌ایم به اقتدار و پیشرفت دست پیدا کردیم
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات