مدیر کارگروه اشتغال سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن آذربایجان غربی از آمادگی کارشناسان این مجموعه برای راه‌اندازی سالن پرورش قارچ و خرید تضمینی محصولات افراد فعال در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۹۷۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

 آرزو سلطان‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: پرورش قارچ بهترین بستر برای کارآفرینی و اشتغال‌زایی است، چرا که همواره در بازار خواهان دارد، با توجه به اینکه خوراکی مغزی و مفید است و جایگزین گوشت نیز می‌باشد در بین خانواده‌ها طرفدار دارد.

وی با بیان اینکه با اندک سرمایه حتی در داخل پارکینگ، انباری و ... نیز می‌توان در این زمینه فعالیت کرد، ادامه داد: کارشناسان سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان، آموزش و راه‌اندازی سالن پرورش قارچ را به صورت رایگان انجام می‌دهند، بنابراین هر کس بتواند سرمایه اولیه را در این زمینه تامین کند می‌تواند وارد عرصه تولید شده و به درآمد مکفی دست پیدا کند.

این کارآفرین موفق افزود: با عنایت به اینکه در سال رونق تولید قرار گرفته‌ایم، برای حمایت از کارآفرینان تازه‌کار و کسانی که برای ورود به عرصه تولید من جمله پرورش قارچ صدفی و دکمه‌ای راغب هستند گام برداشته می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای راه‌اندازی سالن پرورش قارچ می‌توانند به سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه شهدای استان واقع در نه پله، خیابان مفتح (عسگرخان) کوچه جنب دبیرستان زهرا، ساختمان بسیج علمی طبقه اول مراجعه کنند.

این مسوول اضافه کرد: کارشناسان این مجموعه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 14 به مراجعه‌کننده‌ها پاسخگو هستند، همچنین افرادی که مایل هستند در زمینه پرورش قارچ، زعفران و تولید چیپس میوه فعالیت کنند، می‌توانند با 09145579763 تماس بگیرند.

سلطان‌زاده با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی را باید عملیاتی کنیم، اضافه کرد: با الهام از منویات رهبری برای جوانان استان‌مان اشتغال ایجاد می‌کنیم.

این کارآفرین موفق، نام‌گذاری سال جدید با عنوان رونق تولید را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: همه مسوولان، فعالان اقتصادی و آحاد جامعه هر کدام به سهم خود برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال باید گام بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات