مسئول ستاد اربعین استان با اشاره به خدمات معنوی و ارزشمند ارائه شده از سوی موکب های مردمی استان زنجان از رضایتمندی زائران اربعین از خدمات رسانی موکب های استان زنجان در کشور عراق خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۹۶۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه امسال شاهد استقبال گسترده و کم نظیر مردم مسلمان از پیاده روی اربعین نسبت به سال های گذشته بودیم،گفت: این حماسه بی‌نظیر و وصف‌ناپذیر، امسال به‌رغم خواسته استکبار جهانی و حامیان آنان، موجب قدرت‌نمایی بیشتر اسلام و یأس و ناامیدی مضاعف دشمنان شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ موکب استان زنجان از ۱۸ مهرماه در عراق مستقر شده و سرویس‌دهی و خدمات‌دهی خود را آغاز کردند تصریح کرد: این در حالی است که برخی از موکب‌ها نیز چند روز بعد از اربعین به این خدمات‌دهی ادامه می دهند.

مسئول ستاد اربعین استان یادآور شد: از ۲۱ موکب زنجانی، ۱۱ موکب در شهر نجف، چهار موکب در مسیر نجف به کربلا، چهار موکب در شهر کربلا و دو موکب نیز در سامرا بودند.

حسینی با بیان اینکه برای موکب‌های زنجان در سال‌جاری حدود ۲۶ هزار پرس غذا در هر وعده و برای اسکان نیز ۲۵ هزار نفر پیش‌بینی شده بود، خاطرنشان کرد: هر چند در مورد غذا در برخی موارد از میزان ۲ برابر هم عبور کرده و در مورد اسکان نیز در برخی موارد شاهد اسکان 4۰ هزار نفر توسط موکب‌های زنجان بودیم.

وی با یادآوری اینکه بیش از یکهزار خادم در موکب های استان زنجان به زائران حسینی خدمات رسانی می کردند،ادامه داد:این خادمان در بخش های تغذیه،اسکان وفرهنگی فعالیت می نمودند.

این مسئول در پایان افزود:امیدواریم خداوند به همه ما توفیق بدهد تا بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای زائرین اربعین حسینی در سال های آتی باشیم.

ارسال نظرات