فرمانده سپاه چالوس:

برای رسیدن به یک هدف مقدس باید در کنار هم تلاش کنیم

فرمانده سپاه چالوس گفت:همه ما یک هدف داریم و برای رسیدن به این هدف مقدس، همه در یک راستا، در کنار هم، با هم و به کمک هم به پیش می‌رویم.
کد خبر: ۹۱۸۴۹۳۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

برای رسیدن به یک هدف مقدس باید در کنار هم تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه چالوس،  سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه چالوس صبح امروز ۳۰ مهرماه، در مراسم تودیع و معارفه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه چالوس با قدردانی از زحمات مسئول سابق حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه این شهرستان اظهار کرد: یکی از نشانه‌های بارز حجت الاسلام نبوی، به عنوان مسئول این حوزه در سپاه چالوس، تواضع، فروتنی، تعامل، همراهی و همگامی در تمام عرصه‌های مربوط به این دفتر و مأموریت‌های مهم در سپاه، به ویژه در عرصه‌های فرهنگی و اعتقادی بوده و همین امر، مهمترین عامل برای حل مسائل و مشکلات جاری به کمک مجموعه در سپاه این ناحیه بوده است که جای تأمل و تقدیر است.

فرمانده سپاه چالوس درادامه ضمن خوشامدگویی به مسئول جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه سپاه این شهرستان و اعلام استمرار همکاری مجموعه سپاه چالوس با این حوزه، تصریح کرد: همه ما یک هدف داریم و برای رسیدن به این هدف مقدس، همه در یک راستا، در کنار هم، با هم و به کمک هم به پیش می‌رویم.

در ادامه حجت الاسلام حاج سید میثم نبوی، مسئول سابق نمایندگی، ولی فقیه در سپاه چالوس در سخنان کوتاهی ضمن اعلام آمادگی برای انجام خدمت گفت: من مطیع و سرباز رهبر معظم انقلاب هستم و در هرکجا که هستم آماده خدمتگزاری می‌باشم.

حجت الاسلام مهدی مقری  مسئول جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه چالوس هم سپاسگزاری از حسن اعتماد مسؤلان اظهار امیدواری کرد: در کنار فرمانده سپاه ناحیه چالوس و با حمایت‌های مسؤلان سطح بالا در سپاه استان مازندران، بتواند منشأ اثرات خوب و مفیدی در انجام مأموریت‌های محوله خود در شهر گردشگری چالوس باشم.

در پایان احکام سپاس و مأموریت به مسؤلان قدیم وجدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس اهدا شد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار