رئیس اداره امور آزمایشگاههای دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، گفت: سیستم جوابدهی آزمایشگاه مرکزی شهرستان چابهار به سامانه تحت وب مجهز شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۹۲۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

هدایت الله محمدزایی، رئیس اداره امور آزمایشگاههای دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، اظهار داشت: با توجه به احساس نیازی که به منظور تسریع در ارسال جواب و کاهش چرخه کاری انجام آزمایشات ارجاعی صورت می گیرد، سیستم پذیرش و جوابدهی آزمایشگاه مرکزی مرکز بهداشت چابهار مجهز به سامانه تحت وب شد.

وی افزود: با راه اندازی این سیستم، جواب آزمایشات ارجاعی از سوی مراکز خدمات جامع سلامت و ارجاع دهنده در کوتاهترین مدت قابل دسترسی است و در واقع سبب کاهش خطاهای postanlytical و نیز کاهش  چرخه کاری آزمایشگاه در ارسال جواب آزمایشات و افزایش میزان رضایت مندی پزشکان، بیماران، مراجعین و سایر ذینفعان می شود و در زمان بسیار مناسبی نتایج آزمایشات توسط پزشکان قابل رویت می شود.

وی ادامه داد: با راه اندازی سامانه اینترنتی تحت وب در آزمایشگاه مرکزی چابهار، از این به بعد تمام مراجعین می توانند جواب تمام آزمایشهای خود را به صورت اینترنتی مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: به لحاظ اینکه تمام جوابها ( به استثنای نتایج آزمایشات ازدواجی، تشخیص  مواد مخدر ) در سامانه ثبت و قابل رویت می باشد، از این رو سعی بر آن داشتیم تا در راستای صرفه جویی در مصرف کاغذ و زمان تمامی جوابها به صورت اینترنتی در دسترس بیماران و مراجعین قرار دهیم.

محمدزائی در پایان گفت: پس از پذیرش و ثبت در سامانه به همراه قبض پذیرش نام کاربری و کلمه عبور برای بیمار صادر می شود و تمامی جواب آزمایشها در سایت آزمایشگاه مرکزی چابهار  قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات