نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا به هوشیاری خواص و همه مردم در مقابل تبلیغات وسیع دشمن علیه انقلاب و اسلام تاکید کرد و افزود: باید با هوشمندی مراقب اوضاع باشیم تا دچار فریب کاری‌ها و دغل بازی‌های دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن نشویم.
کد خبر: ۹۱۸۴۹۱۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه چالوس، ‍مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه چالوس صبح امروز 30 مهرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و ائمه جمعه این شهرستان و مرزن آباد برگزار شد.

حجت الاسلام غلامی در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی به ابعاد واقعه کربلا پرداخت وگفت: عامل اصلی بروز واقعه خونبار کربلا تنها یزید بن معاویه نبوده است، بلکه عامل اصلی آن، عملیات انحرافی، تبلیغات کاذب، فریب جامعه به ویژه بی بصیرتی، دنیا طلبی و دنیا دوستی خواص بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به چهره های جنایتکار واقعه عاشورا افزود:از میان جانبازان در رکاب حضرت علی (ع) در جنگ های گذشته، چهره های جنایتکار و ظلمه ای، همچون شمر ظهور کرد و با تغییرکامل موضع قبلی خود، در صف لشکریان یزید و یزیدیان قرار گرفت.

حجت الاسلام غلامی در ادامه با تشریح زمان فعلی و شرایط کنونی جهان و منطقه اضافه کرد: در زمان معاویه و یزید، با تبلیغات کاذب و به دروغ، از امیرالمومنین علی (ع) چهره ای تارک نماز و از امام حسین (ع) نیز با تبلیغات گسترده، عنصری اختلاف انداز و فردی غیر مسلمان وخارجی، به مردم معرفی کردند که مجموعه این عوامل دست در دست هم دادند تا واقعه کربلا به وجود آمده است و امروز هم چنین فتنه هایی در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گستره و دامنه های تبلیغات کاذب دشمن در عصر کنونی را متفاوت دانست و تصریح کرد: امروزه تبلیغات دشمن به مراتب، وسیع تر، گسترده تر و مخرب تر از دوره معاویه و یزید می باشد.

حجت الاسلام غلامی به هوشیاری خواص و همه مردم در مقابل تبلیغات وسیع دشمن علیه انقلاب و اسلام تاکید کرد و افزود: همه ما مردم چه عوام و چه خواص، باید با هوشمندی مراقب اوضاع باشیم تا دچار فریب کاری‌ها و دغل بازی‌های دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها